اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

40 مزار شهید شهرستان باشت نیاز به ساماندهی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: 40 مزار شهید در قالب 16 گلزار شهید در این شهرستان برای ساماندهی آن‌ها تاکنون اقدامی انجام نگرفته و در برنامه ساماندهی قرار گرفته است.

40 مزار شهید شهرستان باشت نیاز به ساماندهی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی‌اصغر قلی‌پور صبح امروز در نشستی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این شهرستان تعداد 86 مزار مطهر شهید در قالب 33 گلزار وجود دارد که 46 مزار آن در 17 گلزار ساماندهی کامل شده است.

وی اظهار داشت: 40 مزار شهید در قالب 16 گلزار شهید در این شهرستان برای ساماندهی آن‌ها تاکنون اقدامی انجام نگرفته و در برنامه ساماندهی قرار گرفته است.

فرماندار باشت با بیان اینکه امینت و اقتدار و هر آن‌چه داریم به برکت خون شهیدان است، تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که در ترویج آرمان‌های شهدا با توجه به یادگاران و خانواده‌های آنها تلاش کنیم و ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

وی با توجه به وجود تعداد زیادی مزار شهید و گلزار شهدا که اکثر آن‌ها در روستاها هستند، خواستار تسریع در روند ساماندهی آن‌ها از سوی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شد.

وی گلزار شهدای شهر باشت را بهترین مکان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دانست و گفت: برای تکمیل آن جهت استفاده کامل از این مکان به عنوان جایگاه فرهنگی و معنوی لازم است در اولویت برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: همه تلاش و سعی ما بر ساماندهی گلزار شهدا و توجه به خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران است و در این ارتباط از هر تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سید مصطفی مهدی افزود: نقطه به نقطه این استان و همه گلزار شهدا چه در روستاها و چه در شهرها برای ما عزیز بوده و از اهمیت بالا و یکسان برخوردارند و تلاش می‌کنیم تا هم گلزارها و هم مزار شهدا ساماندهی شوند.

وی تصریح کرد: برای ساماندهی گلزار شهدا برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به محدود بودن اعتبار تلاش بر این است تا با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های استان و فرمانداری‌ها و ادارات شهرستانی کار ساماندهی گلزار شهدا انجام شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول