اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه فلاورجان:

فلاورجان از کمبود اعتبارات رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه شهرستان فلاورجان گفت: شهرستان فلاورجان از کمبود اعتبارات رنج می‌برد و معضل بیکاری به دلیل نبود آب و کمبود منابع آبی از مهم‌ترین مشکلات موجود در این شهرستان است.

فلاورجان از کمبود اعتبارات رنج می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله صفرعلی شریعت پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان اظهار کرد: در حال حاضر بحران‌های اقتصادی حاکم بر جامعه روی زندگی تمام مردم اثر گذاشته است و دولت و مسئولان بالادستی باید تدابیر مورد نیاز را برای برون‌رفت از این وضعیت اتخاذ کنند.

وی اضافه کرد: از ابتدا با ادغام وزارتخانه‌ها مخالف بودم و عهده‌دار بودن چند وزارتخانه برای یک وزیر شایسته کشور نیست.

رئیس حوزه علمیه شهرستان فلاورجان اعلام داشت: فعالیت وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت حاکی از عملکرد توسعه‌ای به این وزارتخانه در راستای رشد ارتقای کشور در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت است.

وی با بیان اینکه اگرچه عملکرد مسئولان در راستای توسعه کشور خوب باشد اما تا زمانی که بودجه نباشد کشور با مشکلات زیادی مواجه است و ادارات مختلف برای پیشبرد اهداف خود به بودجه و اعتبارات کافی نیازمند هستند.

وی ادامه داد: ‌امروز تمام مسئولان با مشکل بودجه‌ای مواجه هستند و برطرف‌شدن مشکلات موجود در شهرستان فلاورجان به آبادانی، این شهرستان به بودجه نیاز دارد.

شریعت با بیان اینکه شهرستان فلاورجان از کمبود اعتبارات رنج می‌برد، تاکید کرد: در حال حاضر مسئولان و دولت باید برای توسعه و آبادانی این شهرستان بودجه‌های کافی را به فلاورجان اختصاص بدهند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ذره‌ای آب در رودخانه زاینده‌رود وجود ندارد، افزود: خشکسالی‌های اصفهان مشکلات و چالش‌های بسیاری را برای فعالیت در بخش‌های مختلف استان از جمله بخش کشاورزی این شهرستان ایجاد کرده است.

رئیس حوزه علمیه شهرستان فلاورجان با بیان اینکه استاندار اصفهان با ما خوب نیست و ذاکر اصفهانی به عنوان استاندار اصفهان در هیچ یک از جلسات شهرستان فلاورجان حضور نمی‌یابد گفت: استاندار اصفهان نباید لطف خود را از این شهرستان دریغ کند و مسئولان باید درصدد برطرف‌شدن مشکلات چالش‌های موجود در بخش‌های مختلف شهرستان فلاورجان باشند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول