اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جزئیات اعلام شهادت خلبان اهل تسنن از زبان سردار باقرزاده

دختر شهید یک هفته قبل از تشییع پدرش به امام رضا متوسل شد

خبرگزاری فارس: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین شهدای دفاع مقدس با اشاره به اینکه یکی از شهدای خلبان ما که اخیراً تشییع شدند، اهل تسنن است، گفت: دختر این شهید یک هفته قبل از تشییع پیکر پاک پدر به امام هشتم متوسل شد.

دختر شهید یک هفته قبل از تشییع پدرش به امام رضا متوسل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمد باقرزاده صبح امروز در جمع کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک ساری اظهار داشت: اثبات ولایت و امامت امری فطری است.

وی ادامه داد: همه پیامبران دارای وصی بودند و رسول اکرم نیز حضرت علی (ع) را وصی و جانشین خود معرفی کرد.

باقرزاده با اشاره به اینکه نخستین مباحث ناسیونالیستی و تعصبات قومی و قبیله‌ای از صدر اسلام به وجود آمد، تصریح کرد: این عوامل سبب مباحث سیاسی شد.

وی ابراز داشت: اوایل تاریخ اسلام بود که برای انتخاب ولی و خلیفه مباحث سیاسی صورت گرفت.

باقرزاده در بیان خاطرات خود درباره تفحص بازماندگان جنگ تحمیلی به ویژه خلبانانی که در روزهای اخیر در خاک کشور تشییع شدند، گفت: دو خلبان شهید که در منطقه کوت عراق به شهادت رسیدند از کسانی بودند دو ساعت پس از حمله هوایی عراق در مقام پاسخگویی رفتند و شهید شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از شهدای خلبان ما اهل تسنن است، یاداور شد: خالد حیدری شهید خلبان ما از اهل تسنن است که دختر این شهید یک هفته قبل از تشییع پیکر پاک پدر به امام هشتم متوسل شد.

وی با بیان اینکه در دولت هشتم مقرر شد چند شهید در دانشگاه صنعتی شریف تدفین شوند، اذعان داشت: از سوی مسئولان وقت دانشگاه از این اقدام ممانعت شد که هم‌اکنون همین شهدا در منطقه کوه سنگی مشهد دفن هستند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول