اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

شهدا الگوهای مناسبی برای جوانان هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان شهدا را الگوهای مناسبی برای جوانان توصیف کرد و گفت: همه ما باید از شهدا درس ایثار و گذشت بیاموزیم.

شهدا الگوهای مناسبی برای جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور در آیین سومین سالگرد تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: مشکلاتی که در جامعه کنونی ما وجود دارد به خاطر این است که از شهدا الگوگیری نکرده‌ایم و برخی از جوانان الگوهای دیگری برای خود انتخاب کردند.

وی در ادامه به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای مهم ما در بعد دفاعی است که الان با قوت قلب و جرئت فراوان می‌توانیم بگوییم در مقابل هر تجاوزی مقاومت خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ولعیصر (عج) خوزستان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس اراده‌های پولادینی پیدا شد که تجهیزات نظامی را بر‌تر از اراده خود ندیدند و همان‌ها بودند که توانستند جریان جنگ را به سر منزل مقصود برسانند.

شاهوارپور در ادامه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای عزیز تصریح کرد: شهدای ما انسان‌های صبوری بودند و این صبر و استقامت آن‌ها به خاطر مزد و پاداشی بود که از سوی خداوند به آن‌ها عطا شد.

این رزمنده دفاع مقدس شهدا را رویش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ملت ایران به ویژه جوانان برومند در صحنه‌های مختلف نشان دادند که به دین و کشور خود پایبند هستند و حضور پرشور در چنین محافلی نشانه‌ای از این وفاداری است.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه حضور شهدا در این محفل مسجل است، تأکید کرد: شهدا در عرصه‌های سخت امتحانات خود را به خوبی پس داده‌اند و هم اکنون ما به آن‌ها نیاز داریم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول