اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

وزارت نفت اولویت اشتغال را به نیروهای بومی تخصیص دهد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از وزارت نفت می‌خواهیم در اجرای مصوبه دولت اهتمام ورزد و اولویت اشتغال را به نیروهای بومی تخصیص دهد.

وزارت نفت اولویت اشتغال را به نیروهای بومی تخصیص دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در مراسم بزرگ جشن ولایت در دشتستان واقعه غدیر را از وقایع مهم تاریخ برشمرد و اظهار داشت: اگر غدیر را درک نکنیم همان اتفاقی خواهد افتاد که در کربلا رخ داد و سر امام حسین(ع) را شهر به شهر گردانیدند و مردم هلهله و شادی کردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم انجام صحیح امور دینی تاکید کرد و با توصیه به لزوم پرهیز از افراط و تفریط در امور دینی افزود: الان به خاطر غفلت در انجام امور دینی و ترک نماز است که غیبت حضرت بقیة‌الله (عج) طولانی شده و ما باید خودمان را اصلاح و آماده ظهور کنیم.

موسوی‌نژاد در ادامه با اشاره به لزوم خدمت‌گزاری به مردم در تمام حوزه‌ها تصریح کرد: مردم نیازمند بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات هستند و باید در هر شرایطی رضایت خاطر مردم را جلب کنیم.

وی با اشاره به ماموریت تاسیسات و صنایع نفتی در مناطق مختلف برای اشتغال به کار 50 درصد از نیروهای بومی اضافه کرد: این امر در برخی مراکز اجرا نشده و وزارت نفت باید سریعاً این دستورالعمل را صادر کند و اولویت را برای اشتغال به کار نیروهای بومی قرار دهد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: مردم در استان‌هایی که تاسیسات و صنایع نفتی در آنجا ایجاد شده مشکلاتی را از جمله عدم آسایش و فشار ناشی از حضور تاسیسات و استحصال گاز تحمل می‌کنند بنابراین حداقل باید بخشی از فواید آن هم به مردم منطقه برسد که البته یا اجرایی نشده و یا خیلی کم مورد توجه قرار گرفته است.

قرائت تواشیح غدیر توسط گروه نونهالان (ثقلین) کانون قرآن و عترت برازجان و مداحی توسط حاج علیرضا پولاد و عیدی دادن توسط سادات دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ بود.

همچنین در این مراسم از هفت نفر از ورزشکاران دشتستان که اخیراً موفق به کسب مدال و موفقیت‌هایی در صحنه‌های ورزشی کشوری و آسیایی شده بودند، با لوح تقدیر و هدایایی از طرف نماینده مردم دشتستان تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول