اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

استاندار مازندران به سوالات دانشجویان پاسخ می‌دهد

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران از سیدعلی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران برای حضور در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در این دانشگاه دعوت به‌عمل آورد.

استاندار مازندران به سوالات دانشجویان پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران از سیدعلی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران برای حضور در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در این دانشگاه دعوت به ‌عمل آورد.

مهدی محمدی‌راد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با اعلام این خبر، اظهار داشت: این دعوت در راستای فرمایشات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت حضور مسئولان ارشد نظام و پاسخگویی آنها به مطالبات دانشگاهیان صورت گرفته است و امیدواریم که استاندار پس از گذشت حدود سه سال از حضورشان در این مسئولیت در جمع دانشجویان دانشگاه مادر استان حضور پیدا کنند.

محمدی راد تصریح کرد: این نشست پرسش و پاسخ با عنوان گفت‌وگو حول مباحث توسعه‌ای استان و عملکرد دولت در منطقه برگزار می‌شود و بسیج دانشجویی بنا دارد فضایی را برای تبادل نظرات اساتید و دانشجویان و همچنین بیان انتقادات آنها با مدیریت ارشد استان فراهم کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با بیان اینکه روابط عمومی استانداری مازندران هنوز درباره این دعوت‌نامه پاسخی به ما نداده است ابراز امیدواری کرد تا استاندار مازندران با پاسخ مثبت به این دعوت دانشجویی زمینه  مساعدی را برای حضور دیگر مدیران استان و منطقه فراهم کند.

به گزارش فارس متن دعوت نامه بدین شرح است:

جناب آقای مهندس طاهایی  استاندار مازندران

با اهدای سلام و تحیت

احتراماَ نظر به تاکید مکرر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حضور مسئولان ارشد کشور و دولت در جمع دانشجویان و دانشگاهیان، بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در نظر دارد نشستی تحت عنوان پرسش و پاسخ دانشجویی حول مباحث توسعه‌ای استان و اقدامات دولت خدمتگذار در منطقه با حضور جنابعالی به عنوان مهمان و سخنران ویژه برگزار کند.

مستدعی است با حضور خود در میان دانشجویان دانشگاه مادر برای تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری ما را یاری کنید.

مکان: بابلسر ـ پردیس دانشگاه بزرگ مازندران

زمان‌های پیشنهادی:

دوشنبه22/8/91 

سه شنبه 23/8/91

یکشنبه 12/9/91

دوشنبه 13/9/91

سه شنبه 14/9/91

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول