اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ری عنوان کرد

مراسم مسلمیه پیش درآمد بزرگداشت مراسم‌های ماه محرم و صفر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری مراسم مسلمیه را پیش درآمد بزرگداشت مراسم‌های ماه محرم و صفر دانست و گفت: انشاءالله همه ما از پیروان ائمه اطهار (ع) هستیم.

مراسم مسلمیه پیش درآمد بزرگداشت مراسم‌های ماه محرم و صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ ساعتی پیش نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با حضور امیرحسین باقرنژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، نماینده آستان عبدالعظیم الحسنی (ع)، رئیس اداره سیاسی فرماندار شهرستان ری، روسای مجامع صنفی و تولیدی و توزیعی خدماتی، سرکلانتر شهرستان ری، فرمانده بسیج اصناف، ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان ری تشکیل جلسه داد.

نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان ری با دستور بررسی و هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ایام مسلمیه در شهرستان ری برگزار شد.

امیرحسین باقرنژاد، فرماندار شهرستان ری در این جلسه در سخنانی مراسم مسلمیه را پیش درآمد بزرگداشت مراسم‌های ماه محرم و صفر دانست و عنوان کرد: انشاءالله همه ما از پیروان ائمه اطهار (ع) هستیم.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به فضای فرهنگی حاکم بر جامعه افزود: به‌منظور تقویت فرهنگ عمومی کشور و خنثی‌سازی اثرات رفتارهای تبلیغاتی و فعالیت‌های استکبار جهانی موظف به اجرای باشکوه چنین مراسم‌هایی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در چنین فضا و شرایطی وجود جوانان در ترکیب هیئت‌های مذهبی غنیمت است، گفت: این هیئت‌ها بودند که با تربیت نیرو و اعزام به جبهه‌ها جنگ را مدیریت کردند و باید ظرفیت و پتانسیلی را که در این هیئت‌ها است به سمت و سوی تقویت ارزش‌های اسلامی و دینی هدایت کرد.

باقرنژاد در ادامه افزود: رسانه‌هایی که امروز با اعتباری بالغ بر میلیون‌ها یورو از سوی نظام سلطه فعالیت می‌کنند، به‌ دنبال کسب نتیجه هستند و نظام سلطه فرهنگی و استکبار فرهنگی به دنبال صید ماهی خودش است، بنابراین استفاده حداکثری از ظرفیت مراسم‌های مذهبی بهترین راه خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی می‌تواند باشد.

هماهنگی با مسئولان هیئت‌های مذهبی، برگزاری جلسات توجیهی با حضور مسئولان هیئات و مادحین، تعیین مسیرهای ورود و خروج هیئات به حرم عبدالعظیم (ع)، اتخاذ تدابیر امنیتی بخشی از مباحثی بود که به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم مسلمیه در شهرستان ری در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول