اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت تحکیم بنیان خانواده

مراسم جشن ویژه بانوان در جنوب تهران برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم جشن ویژه بانوان با محوریت تحکیم بنیان خانواده در آستانه روز ملی خانواده برگزار شد.

مراسم جشن ویژه بانوان در جنوب تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم جشن ویژه بانوان ‌با محوریت تحکیم بنیان خانواده در آستانه روز ملی خانواده و در راستای توجه به اهمیت ارائه آموزش و معیارهایی برای زندگی بهتر و برخورداری از خانواده‌ای موفق در بوستان پردیس بانوان جنوب تهران برگزار شد.

‌ارتقاء دانش و توانمندسازی خانواده‌ها، بسترسازی ازدواج برای ایجاد خانواده‌ای کارآمد و پایدار،‌ افزایش دانش و اصلاح نگرش در روابط خانوادگی و نیز پایدار کردن روابط خانواده و برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله برنامه‌های اجرایی در مراسم جشن روز ملی خانواده بود.

این مراسم به منظور بزرگداشت روز ملی خانواده و همچنین ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی‌،‌ رشد آسیب‌پذیری پیوندهای زناشویی و ازدواج،‌ افزایش آمار طلاق و سن ازدواج در کشور با نگاهی به خط مشی‌های تحکیم بنیان خانواده و با رویکرد آموزش، ‌شادی و نشاط در جامعه برنامه‌ریزی و اجرا شده است‌.

این گزارش حاکی است، ‌مراسم یاد شده با حضور بانوان جنوب تهران در سالن اجتماعات بوستان پردیس بانوان برگزار شد.

برنامه‌های مختلفی شامل سخنرانی کارشناس ارشد مشاوره با موضوع نقش مادران در تربیت فرزندان سالم، برگزاری مسابقه به همراه اهداء جوایز، ‌موسیقی زنده، ‌توزیع محصولات فرهنگی شامل کتاب با موضوع حجاب و ... اجرا شد و با توجه به همزمانی مراسم مذکور با ایام عید سعید غدیرخم از پنج نفر از سادات نیز با اهداء بسته حجاب تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول