اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

رونمایی از تابلوی بیمه سلامت در زاهدان

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار و مسئولان اجرایی سیستان و بلوچستان، از تابلوی تغییر نام بیمه خدمات‌درمانی به بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در زاهدان رونمایی شد.

رونمایی از تابلوی بیمه سلامت در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز در مراسم رونمایی از تابلوی بیمه سلامت استان اظهار داشت: در گذشته از خدمات بیمه‌ای یکسانی برخوردار نبوده و هر نهاد بیمه‌گری بر اساس توان سیاسی یا قدرت مالی، به افراد زیر پوشش خود به ارائه خدمات می‌پرداخته است.

حاتم نارویی افزود: امروز با بیمه سلامت، عدالت واقعی در بهره‌گیری از تسهیلات درمانی در سطح جامعه به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف عدالت محورانه دولت دهم در برنامه پنجم توسعه، یکسان‌سازی بیمه‌ای است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک، شاهد ارائه خدمات بیمه‌ای به ملت ایران به ویژه مردم مظلوم سیستان و بلوچستان به صورت یکسان در قالب بیمه سلامت خواهیم بود.

نارویی بیان کرد: به دلیل وسعت زیاد، پراکندگی جمعیتی و فاصله روستاها از یکدیگر و کمبود زیربناها در استان، دولت خدمتگزار خدمات قابل توجهی را در بخش‌های مختلف به ویژه تأمین زیر ساخت‌ها انجام داده است که به خاطر گستردگی استان و محرومیت‌های به جای مانده از دوران ستمشاهی این استان نیازمند فعالیت‌ها و خدمات روزافزون است.

وی گفت: بیش از 99 درصد مردم استان زیر پوشش خدمات بیمه‌ای بوده و از مزایای آن استفاده می‌کنند تنها یک درصد باقی مانده به دلیل نداشتن شناسنامه و هویت نامشخص از خدمات بیمه‌ای بی‌بهره هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر در استان خاطرنشان کرد: احداث زیربناهای اساسی و مهم از جمله ساخت راه آهن چابهار ـ زاهدان ـ مشهد و توسعه اسکله‌های بزرگ در چابهار برای رونق فعالیت‌های بازرگانی و اقتصادی و دیگر طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی زمینه رشد، توسعه، عمران و آبادانی استان را به همراه دارد.

نارویی افزود: این اقدامات وسیع و زیربنایی سبب شده تا دشمنان از این فعالیت‌ها عصبانی شوند و هر از گاهی با انجام اقدامات تروریستی، ناامنی در منطقه ایجاد کرده و بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند تا در نهایت از توسعه استان جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مردم شیعه و سنی استان با اتحاد، همدلی و یکدلی از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت می‌کنند و اجازه هیچ گونه خرابکاری و اختلافی را به دشمنان و بدخواهان نظام نمی‌دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خدادادی استان اشاره کرد و گفت: این استان با دارا بودن سه نوع منبع انرژی مهم از جمله توفان، خورشید و دریا شرایط مناسبی برای بهره‌گیری از انرژی‌های نوین را دارد که با سرمایه‌گذاری و استفاده از نیروهای متخصص بومی می‌توان بهترین بهره‌وری را برای توسعه و عمران استان ببریم.

در پایان مراسم، از تابلوی تغییر نام بیمه خدمات درمانی استان به بیمه سلامت رونمایی شد.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول