اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در مجلس:

پیشرفت‌های ایران در سایه استقلال کسب شده است

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در مجلس گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی تنها در سایه استقلال کسب شده است در حالی که غرب در سایه نوکری به این پیشرفت‌ها رسیده است.

پیشرفت‌های ایران در سایه استقلال کسب شده است

 ابوالقاسم خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهار کرد: تحریم‌های استکبار و کشورهای غربی هیچگونه خللی در روند توسعه و خودکفایی جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمی‌کند و اعمال تحریم‌ها در 33 سال گذشته هیچ تاثیری در عزم و اراده راسخ ملت و کارگزاران نظام نداشته و جمهوری اسلامی ایران روز به ‌روز راه خود را به‌ سوی پیشرفت و خودکفایی هموار می‌کند.

خسروی ادامه داد: ایران اسلامی همانگونه که در عرصه‌های مختلف در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است، این بار در موضوع ناجوانمردانه تحریم‌ها نیز با وحدت میان مردم و مسئولان پیروز میدان خواهد بود.

وی تصریح کرد: این تحریم‌ها زمینه‌ساز اعتمادبه‌نفس، خودکفایی و بالندگی بیش از پیش ایران اسلامی در عرصه‌های علمی و فناوری خواهد بود و آینده ثابت می‌کند که تحریم‌ها بهترین و طلایی‌ترین فرصت‌ها را برای توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی فراهنم می‌کند.

نماینده مردم تربت حیدریه افزود: در دل همین تحریم‌ها بود که جوانان این مرز و بوم ما ماهواره امید را به فضا فرستادند و در دانش سلول‌های بنیادین، علوم پزشکی و انرژی هسته‌ای جهان را شگفت‌زده کردند.

وی گفت: بدون تردید ایران اسلامی دراین عرصه نیز استکبار را با شکست مواجهه می‌کند و سرانجام غرب به ناکارآمدی تحریم‌ها پی می‌برد.

خسروی با اشاره به اینکه تحریم‌ها که سبب کاهش صادرات نفت و منابع مالی کشور شده است، خاطرنشان کرد: باید خودمان را برای عبور از پیچ سخت و تاریخی آماده کنیم تا بتوانیم فشارها را تحمل و با سربلندی این تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: ممکن است بسیاری از کشورها از نظر ظاهری از ایران برتر باشند ولی آنها دراوج نوکری هستند چراکه استقلال ندارند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در اوج استقلال به همه موفقیت‌ها دست یافته و هیچکس نمی‌تواند ادعا کند ایران اسلامی کشوری وابسته است و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول