اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همراه 2 متفکر جهان اسلام از یمن و بنگلادش صورت گرفت

امضای طومار دانش‌آموزان جهرمی در محکومیت فیلم موهن علیه پیامبر

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان جهرم به همراه دو تن از متفکران جهان اسلام از کشور یمن و بنگلادش با امضای طومار و ارسال به وزارت امور خارجه هتک حرمت به ساخت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کردند.

امضای طومار دانش‌آموزان جهرمی در محکومیت فیلم موهن علیه پیامبر

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، دانش‌آموزان، فرهنگیان و جمعی از مسئولان شهرستان جهرم بعد از ظهر امروز با حضور در مدرسه راهنمایی پارسیان این شهرستان و امضای طومار، هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را محکوم کردند.

محمدنور عالم، متفکر و اسلام‌شناس بنگلادشی در این مراسم اظهار داشت: زمانی در کتاب تورات خبر از آمدن پیامبر آخرالزمان شد، عده بسیاری از یهودیان از کشورهای مختلف به طرف سرزمین یثرب حرکت کرده و قرن‌ها منتظر آمدن ایشان شدند.

وی با بیان اینکه بزرگان یهود آمدن پیامبر آخرالزمان را از این منطقه منتظر بودند، افزود: آنها نخستین کسانی بودند که با پیامبر دشمنی کرده و این امر تاکنون ادامه دارد.

نورعالم با اشاره به داستان تشرف خود به دین مبین اسلام گفت: بنده در ابتدا کمونیست بوده و پس از تحقیق و نگرش در دین مبین اسلام و پرسش‌هایی که برای نجات بشر و خوشبختی آن داشتم این مهم را در اسلام یافتم.

وی با بیان اینکه امت اسلام نشان داده است که محمد (ص) زنده و جاودانه است، ابراز داشت: سرمنشاء این‌چنین اهانت‌هایی به ساحت مقدس پیامبر اسلام از جانب غربیان و کسانی است که تاکنون ادعای تمدن داشتند.

در ادامه نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت، نشان‌دهنده نابودی و شکست دشمنان اسلام به ویژه استکبار و صهیونیست است.

محمدرضا رضایی خاطرنشان کرد: موج بیداری اسلامی در دنیا گسترش یافته است و امروز دنیا عنان‌گسیختگی آمریکا و اسرائیل غاصب را نمی‌پذیرد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استکبار و صهیونیست بدانند که با این قبیل اقدامات غیرانسانی هر روز به مرگ خود نزدیک‌تر می‌شوند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم، دانش‌آموزان، فرهنگیان و مسئولان شهرستان جهرم و همچنین دو تن از متفکران جهان اسلام از کشور یمن و بنگلادش با امضای طومار و ارسال آن به وزارت امور خارجه هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کردند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول