اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تهیه و تدوین طرح جامع ایمنی شهر اصفهان

اصفهان از یک دایرة‌المعارف ایمنی برخوردار شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با تهیه و تدوین طرح جامع ایمنی شهر اصفهان برای نخستین بار در سطح کشور کلان‌شهر اصفهان از یک دایرة‌المعارف ایمنی برخوردار شده است.

اصفهان از یک دایرة‌المعارف ایمنی برخوردار شده است

بهزاد بزرگزاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حدود پنج سال گذشته نسبت به تهیه طرح جامع ایمنی شهر اصفهان اقدام کرده‌ام، اظهار کرد: بیش از یک سال و نیم نیز به صورت شبانه‌روزی اقدامات مورد نیاز برای تدوین این طرح در این سازمان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح جامع برای نخستین بار در سطح کشور در شهر اصفهان تهیه و تدوین شده است، ادامه داد: طرح جامع ایمنی شهر اصفهان با بیش از یک هزار نفر- ساعت کار کارشناسی آماده شد و راهکار‌های حفاظت از حادثه و حریق در شهر اصفهان از مهم‌ترین نتایج اجرای این طرح محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این طرح در شورای شهر اصفهان با آرای تمام اعضای شورا مصوب شد و بررسی نقش و جایگاه ایمنی شهر در مقابل آتش‌سوزی در طرح‌های توسعه شهری یکی از مهم‌ترین محور‌های این طرح به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه طرح جامع ایمنی شهر اصفهان دارای محور‌های مختلفی است، اضافه کرد: این طرح ویژه شهر اصفهان تهیه شده و موقعیت جغرافیایی و شرایط زمانی و مکانی اصفهان ملاک تهیه و تدوین طرح جامع ایمنی این شهر قرار گرفته است.

بزرگزاد با اشاره به اینکه طرح جامع ایمنی شهر اصفهان دارای سه هدف کلان، میانی و پروژه است، تاکید کرد: با تهیه و تدوین طرح جامع ایمنی شهر اصفهان برای نخستین بار در سطح کشور کلان‌شهر اصفهان از یک دایرة‌المعارف ایمنی برخوردار شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این طرح برای پوشش ایمنی تمام بخش‌های موجود در سطح شهر تهیه شده است، افزود: اصفهان از چند سال گذشته تاکنون از وجود این طرح ایمنی برخوردار بوده اما در حال حاضر محور‌های اجرایی این طرح کامل‌تر و جامع‌تر شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با اجرای طرح جامع ایمنی در کلان‌شهر اصفهان درصدد کاهش آسیب‌پذیری شهر در مقابل حوادث آتش‌سوزی هستیم و اجرای این طرح‌ها نسبت به افزایش ایمنی بخش‌های مختلف شهر نقش چشم‌گیری دارد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول