اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی دیواندره:

طرح پیک مهر در ساختمان پزشکان شهر دیواندره راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی دیواندره گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح پیک مهر در ساختمان پزشکان شهر دیواندره راه‌اندازی می‌شود.

طرح پیک مهر در ساختمان پزشکان شهر دیواندره راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سعدی نقشبندی ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دیواندره ترویج فرهنگ کتابخوانی را امری ضروری در راستای توسعه فرهنگی کشور دانست و اظهار داشت: تخفیف 50 درصدی عضویت در کتابخانه عمومی این شهرستان در این راستا انجام می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن بیستمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دیواندره برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که در این هفته به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: در این برنامه‌ها سعی شده است که از مشارکت و ظرفیت بیشتر ادارات شهرستان در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی استفاده شود.

فرماندار و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دیواندره بیان کرد: تبیین جایگاه کتاب و کتابخوانی و نیز ارزش وجودی کتابخانه‌ها و نهضت مطالعه مفید در نماز جمعه شهرها و روستاهای تابعه و درج جمله «دین و دنیاى بشر و جسم و جان انسان، به برکت کتاب تأمین و تغذیه می‌شود» از بیانات مقام معظم رهبری و "هفته کتاب و کتابخوانی مبارک باد"در قبوض آب، برق،گاز و تلفن شهرستان از جمله این اقدامات است.

نقشبندی گفت: درج جملاتی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با موضوع کتاب و کتابخوانی در سربرگ نامه‌های اداری و اختصاص موضوع انشای مدارس به کتاب و کتابخوانی با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان از جمله دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: راه‌اندازی طرح پیک مهر در ساختمان پزشکان شهر دیواندره، اجرای طرح اهدای کتاب، توزیع بروشور معرفی کتابخانه‌های عمومی و زمینه‌سازی برای بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه عمومی شهرستان نیز در این هفته انجام می‌شود.

رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دیواندره عنوان کرد: برپایی برنامه جشن هفته کتاب، اهدای 300 جلد کتاب به برخی مدارس، برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان با 4 موضوع دنیای شگفت‌انگیز کتاب، تاثیر کتاب خواندن در زندگی من، داستان‌هایی که مادرم می‌خواند و کتاب وسیله‌ای برای کودکان در مدارس ابتدایی شهر از برنامه‌های دیگر است.

وی اضافه کرد: همچنین در این هفته از کتابخوانان نمونه کتابخانه عمومی شهید بهشتی  شهرستان دیواندره تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول