اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

مسئولان رفتار دشمن شادکن نداشته باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کشور نباید به صورتی رفتار کنند که دشمنان از عملکرد آنها شاد شوند.

مسئولان رفتار دشمن شادکن نداشته باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی علیه انقلاب ما که با اهداف مذهبی و دینی به پیروزی رسید، دست به توطئه و کارشکنی زده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کردند.

وی تصریح کرد: در روزهای نخست انقلاب امام خمینی (ره) طی فرمایشاتی به صورت مکرر تاکید فرمودند که ملت و مسئولان ایران باید به صورتی رفتار کنند که دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی از عملکرد آنها خوراکی برای تبلیغات بیشتر بدست نیاورند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت تاکید کرد: یکی از مهمترین رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این بود که ما رفتار و یا گفتار دشمن شاد کن نداشته باشیم و عملکرد مردم و مسئولان ایرانی به صورتی باشد که هیچ بهانه‌ای در اختیار بدخواهان قرار دهند.

مصباحی‌مقدم با اشاره به عملکرد رسانه‌های ضد انقلاب فارسی زبان و همچنین رسانه‌های غربی که تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی قرار دارند، گفت: اگر به این گزارش‌ها دقت کنیم، در می‌یابیم که مهمترین اولویت آنها بزرگ‌نمایی مشکلات، کاستی‌های داخلی و به ویژه اختلاف میان مسئولان است.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی مردم و مسئولان باید هوشیار بوده و به صورتی عمل نکنند که بهانه تبلیغاتی به دست رسانه‌های ضد انقلاب داده شود.

* دشمنان و بدخواهان به دنبال علنی شدن اختلافات داخلی هستند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ در شرایط امروز که فشارهای خارجی علیه جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته، علنی شدن اختلافات داخلی بهترین هدیه به رسانه‌هایی است که به دنبال بدنام کردن انقلاب اسلامی و حرکت انقلابی ملت ایران هستند.

مصباحی‌مقدم در پایان اظهار داشت: اختلاف نظر و سلیقه امری طبیعی است، اما در زمان ویژه و حساس امروز کشور همه باید گذشت و فداکاری داشته و از دیدگاه‌ها و منافع شخصی برای تسریع در تحقق منافع کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران صرف نظر کنیم و به طور قطع راه رسیدن به اهداف عالی نظام در همین نکته مهم نهفته است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول