اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت و کشاورزی مبارکه:

مشکلات مالی برطرف شد / آماده حضور در لیگ برتر هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت و کشاورزی مبارکه گفت: مشکلات مالی باشگاه صنعت رفع شد و با مشکلات مالی خداحافظی کردم و آماده حضور در لیگ برتر هستیم و خرسندم که صدای ما به گوش مسئولان رسید.

مشکلات مالی برطرف شد / آماده حضور در لیگ برتر هستیم

حسین مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: پیگیری‌های نماینده مجلس و مدیرعامل فولاد مبارکه سبب شد تا در کنار بودجه‌های ورزشی این کارخانه، بودجه‌ای نیز به باشگاه صنعت اختصاص داده شود و مطمئن باشید با رفع شدن مشکلات مالی روزهای خوبی را برای تیم صنعت پیش‌بینی می‌کنم و نوید بازی‌های خوبی را به هواداران صنعت می‌دهم.

وی ادامه داد: ما نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی کردیم و با جذب یک مربی بدن‌ساز و دروازه‌بان درصدد هستیم بازیکنان تیم را از لحاظ فنی و بدنی به شرایط اید‌ه‌آلی برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت و کشاورزی مبارکه با اشاره به بازی تیمش در آینده گفت: بعد از شکست سنگینی که در دربی اصفهان متحمل شدیم از نظر روانی در شرایط مساعدی نبودیم اما با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم آماده‌ بازی با تیم‌های منتخب در لیگ هستیم و امیدواریم با دست پر از این بازی‌ها بازگردیم تا به رده‌های بالای جدول صعود کنیم و امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم تیم صنعت، روحیه از دست رفته خود را که در این مدت در باخت‌های اخیر کسب کرده بازیابد و شاهد برد این تیم در بازی‌های آینده شویم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول