اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از بازگشت تجار ایرانی از روسیه گزارش می‏دهد

صدور تولیدات جواهر ایران به روسیه

خبرگزاری فارس: گزارش فارس از بازگشت تجار ایرانی از روسیه حاکی از موافقت با صدور تولیدات صنعت جواهر ایران به این کشور و شکستی دیگر در پرونده تحریم‏هاست.

صدور تولیدات جواهر ایران به روسیه

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی ایران امروز در گفت‏‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، از صدور تولیدات صنعت جواهر ایران به روسیه خبر داد.

سعدالله به‏منش اظهار داشت: گروه تجاری صنعت طلا و جواهر ایران به تازگی از سفر روسیه بازگشته است.

وی ادامه داد: این سفر را باید در سایه برقراری روابط نزدیک اقتصادی بین دو گروه تجاری صنعت طلا، جواهر و سنگ‏های قیمتی ایرانی و روسی مثبت و سازنده ارزیابی کرد.

به‏منش اضافه کرد: بر اساس توافقات به عمل آمده در این سفر، مقرر شد تا صدور مصنوعات و محصولات تولیدی صنعت طلا، جواهر و سنگ‏های قیمتی ایران به روسیه آغاز شود.

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی ایران افزود: خوشبختانه در خلال این سفر، سفارت‏خانه ایران در مسکو همکاری بسیاری خوبی با گروه تجاری صنعت طلا و جواهر داشت.

* استقبال روس‏ها از جواهرات تولید ایران

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی ایران از استقبال روس‏ها از جواهرات تولید ایران خبر داد.

به گفته وی، در جریان مذاکرات تجاری با مسئولان سندیکای طلا و جواهر روسیه توسعه بیش از پیش همکاری‏ها مورد تأکید دو طرف قرار گرفت.

به‏منش در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر چگونگی انجام مراودات تجاری در شرایط تحریم‏ خاطرنشان کرد: مشکل خاصی در زمینه صادرات طلا، جواهر و سنگ‏های قیمتی وجود ندارد.

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی ایران افزود: اخیراً مشکل کوچکی در این زمینه به وجود آمده بود که تقریباً حل شد و صادرات محصولات طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی کشور از سر گرفته می‏شود.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول