اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خارک:

استراحت برای بسیجیان در شرایط جنگ نرم معنی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خارک گفت: جنگ فعلی که جنگ نرم نامیده شده سنگین‌تر از قبل است و در این شرایط استراحت برای بسیجی معنا ندارد.

استراحت برای بسیجیان در شرایط جنگ نرم معنی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام موسی کمالی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان جزیره خارک با اشاره به نقش مهم بسیج در اعتلای نظام، رمز موفقیت بسیج را ولایت‌مداری و اطاعت از ولی امر دانست.

حجت‌الاسلام موسی کمالی افزود: قرآن کریم می‌فرماید که اطاعت از خدا و پیامبر و ولی امر ضروری است، در حال حاضر به دلیل غیبت امام معصوم (ع) نایب ایشان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند، و اطاعت از آنها اطاعت از خدا است.

وی بیان کرد: جایگاه بسیج به خاطر اینکه امام خمینی (ره) نائب امام زمان (عج) دستور تشکیل آن را داد ماندگار شد و رمز پایبندی آن عمل به فرامین ولی امر است.

امام جمعه خارک تصریح کرد: فرماندهان بسیجی به خاطر عمل کردن به فرامین جانشین امام زمان(عج)ارزش کارشان بسیار بالاست و قدر این فرصت‌ها را باید بدانند و این کار اجر اخروی بسیار بالایی دارد و همچنین جای پای شهدا می‌گذارند و درگاه ورود به بهشت خدمت در بسیج است.

کمالی گفت: در کار بسیج به همان اندازه وقت بگذاریم و همت کنیم و با نیت خالص، خداوند نیز عنایت ویژه می‌کنند، بسیجی با ارزش است و افتخار می‌‌کنم که روحیه بسیجی راحفظ کرده‌ام، بنابراین بسیجی بودن و بسیجی شدن توفیق می‌خواهد و مانند نماز شب است که هر کس توفیق پیدا نمی‌کند.

امام جمعه خارک بیان داشت: در حال حاضر جوانان در مسیر سختی قرار گرفته‌اند و دام‌های زیادی در مسیر آنها است و باید کاری کنیم تا بچه‌ها را حفظ کنیم و به آنها کمک کنیم تا در مسیر درست گام بردارند.

وی افزود: باید به جوانان کمک کنیم تا از دام شیطان رهایی یابند و با برگزاری برنامه‌های فوق برنامه آنها را هدایت کنیم و کلید موفقیت محبت و دوست داشتن دانش‌آموزان است.

وی گفت: جنگ فعلی که جنگ نرم نامیده شده سنگین‌تر از قبل است و در این شرایط استراحت برای بسیجی معنا ندارد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول