اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌ها

جشنواره موسیقی آوای کویر کرمان پایان یافت

خبرگزاری فارس: سومین جشنواره موسیقی آوای کویر استان کرمان که به میزبانی مس سرچشمه برگزار شد، با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

جشنواره موسیقی آوای کویر کرمان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، جمعه شب سومین جشنواره موسیقی استان کرمان که از 26 مهر ماه با حضور جمعی از داوران و پیشکسوتان موسیقی کشور به همراه هنرمندان موسیقی در سینما آزادی شهر مس سرچشمه آغاز شده بود، با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

400 اثر تک‌نوازی به دبیرخانه جشنواره برای بازبینی اولیه ارسال شد که از بین این تعداد اثر 140 اثر در بخش‌های رقابتی و جنبی انتخاب شد.

همچنین 38 گروه داوطلب در بخش رقابتی و جنبی نیز آثار خود را ارسال که بر اساس رأی هیئت داوران 17 گروه در بخش رقابتی و هشت گروه در بخش جنبی انتخاب شدند.

سومین جشنواره موسیقی استان در سه زمینه کلاسیک ایرانی، کلاسیک غیر ایرانی، پاپ و تک‌نوازی است.

سیدعلی میرافضلی مدیر امور اجتماعی و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه نیز میزبانی سومین جشنواره موسیقی استان کرمان در شهر مس سرچشمه را مایه افتخار خواند و تصریح کرد: مجتمع مس سرچشمه آمادگی خود را برای برگزاری جشنواره چهارم اعلام می‌کند.

وی حمایت از رویدادهای فرهنگی را در رأس کارهای مجتمع مس خواند و ابراز داشت: همکاری‌های فرهنگ و ارشاد رفسنجان و کرمان و عوامل مس در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تاثیرگذار بوده است..

به گزارش فارس، در مراسم اختتامه سومین جشنواره موسیقی آوای کویر استان که با برنامه‌های ویژه‌ای همراه بود، نوازندگی هنرمند موسیقی ایران که از داوران جشنواره نیز بود شور و هیجان خاصی برای دیگر هنرمندان موسیقی و شرکت کنندگان به وجود آورده بود.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول