اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجم آبان ماه جاری

سکوت موسیقی پاپ در تالار رودکی شکسته می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست گروه موسیقی پاپ سکوت گفت: پنجم آبان ماه جاری گروه موسیقی پاپ سکوت در تالار رودکی اجرا می‌کند.

سکوت موسیقی پاپ در تالار رودکی شکسته می‌شود

شهریار خسروی‌دانش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: روز جمعه ساعت 20 شب گروه موسیقی پاپ که بیشتر از هنرمندان اصفهانی و نوازندگان تهرانی هستند در تالار رودکی ملک شهر به روی جایگاه می‌رود.

وی ادامه داد: در این برنامه شش قطعه از قطعات اجرایی به گونه‌ای نوشته و تنظیم شده که در آن ارکستر کلاسیک با یک هارمونی است که این هارمونی در خدمت صدای خواننده قرار می‌گیرد و اگر تمام قطعات به این نحو تنظیم می‌شد تنها موزیسین‌ها می‌توانستند با آن ارتباط برقرار کنند.

آهنگساز تصریح کرد: تعدادی از قطعات حالت پاپ کلاسیک دارد، یعنی به صورت ارکسترال تنظیم شده و برای اکسترال سازهای زهی و بادی است و تنها به یک پاپ ساده که از درام، پرکاشن، بیس و کیبورد تشکیل شود، نیست.

وی با اشاره به اینکه تمام قطعات از تنظیمات گروه موسیقی پاپ سکوت است، اضافه کرد: تمام شعرها استفاده شده در این گروه شاعر دارد که امیدواریم به زودی آلبوم این گروه نیز روانه بازار شود.

سرپرست گروه موسیقی پاپ سکوت با بیان اینکه نوازنده پیانو این گروه فرهاد خسروی و آرمین بیتاسی، نوازنده فلوت است، تاکید کرد: حسین کیانی ترومپت، اشکان رهبر ترومبن و دیوان، دامون صفایی گیتار باس، عادل موذن گیتار الکتریک، میثم نیک‌پور پرکاشن و سازهای کوبه‌ای و علیرضا دری کار نوازندگی درامز این گروه را به عهده دارد.

وی اضافه کرد: رضا فدوی‌نیا، مجید میرزایی نیز نوازنده ویولون و امیرحسین منصوری مسیح مردی‌ها ویولن سل، کار نوازندگی این قسمت از گروه را به عهده دارند و در کنار آنها مسیح خسروی و فرزاد شاه‌علی خواننده‌های این گروه هستند.

سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی پاپ سکوت افزود: کار تنظیم قطعات به عهده فراز خسروی‌دانش بوده است و پیام علیدوستی نیز برنامه‌ریزی‌های گروه را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول