اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بردسکن

در غدیرخم تاریخ کل بشریت رقم خورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بردسکن گفت: در غدیرخم تاریخ کل بشریت رقم خورد.

در غدیرخم تاریخ کل بشریت رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام محرم مصوری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بردسکن که با حضور مردم همیشه در صحنه و خیل دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: داستان غدیر یک قصه تاریخی خاص نیست که زمان آن گذشته باشد،بلکه در غدیرخم تاریخ کل بشریت رقم خورد چرا که امامت امامان در طول تاریخ مطرح و تبیین شد.

مصوری با بیان قسمتی از خطبه غدیر،فراز و نشیب‌های به وجود آمده اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع غدیر خیلی شفاف و واضح بود و وحی آیه « الیوم اکملت دینکم  اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا» که امروز دین شما را کامل کردم ونعمت خودرا برشما تمام کردم ،بیان شد.

امام جمعه موقت بردسکن در ادامه خطبه های نماز جمعه به یوم الله 13 آبان اشاره کرد و افزود: 13 آبان از روزهای مهم کشور با توجه به حوادث تاریخی آن است.

وی با برشمردن توفیقات کشور اسلامی مان در مسائل مختلف سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی اظهار داشت:رهبری معظم انقلاب اسلامی سکاندار حرکت مردم عزیز هستند و همه با دل و جان و یک صدا به ندای رهبر در هر زمان گوش به فرمان هستیم.

وی در بحث تحریم ها و مشکلات فراروی ملت ایران گفت: ملت ما فرزند رمضان هستند و مقاوم در برابر دشمن زبون و خوار ایستاده اند.

مصوری با انتقاد از سران سه قوه که هشدار رهبری را در پی داشت ،گفت: هریک از قواه ماموریت مشخصی را دارند و باید در جلسات با تعامل موضوعات فی مابین را حل و فصل کنند، و نباید هر موضوعی به مجامع کشیده شود.

امام جمعه موقت بردسکن در خطبه های نماز جمعه بردسکن با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم هستیم،پیروی تاکید امام جمعه شهرستان درباره برگزاری مراسم عروسی و جشن این مراسم که سبب آزار واذیت مردم قرار می‌گیرد تاکید کرد.

وی افزود: سروصداها سبب نارضایتی مردم شده است و این مهم در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هم مورد بررسی قرار گرفت،که فرماندار شهرستان با شدت موضوع را که نباید مراسم عروسی‌ها این گونه برگزار شود را تاکید داشتند.

خطیب جمعه بردسکن در ادامه خطبه های نمازجمعه ضمن تقدیر از حضور مردم همیشه در صحنه ،به بیداری اسلامی کشورهای مختلف اشاره نمود وبا محکوم کردن سخنان رئیس جمهور امریکا  اظهار داشت: به حول قوه الهی بیداری اسلامی روز به روز در تمام کشورها گسترده تر از قبل عربده        کشی‌های استکبار را پاسخ خواهند گفت.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول