اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور باشکوه مردم اردبیل

مردم اردبیل تبری از استکبار را فریاد زدند

خبرگزاری فارس: همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم اردبیل یکصدا خروش تبری از استکبار جهانی را سر دادند.

مردم اردبیل تبری از استکبار را فریاد زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این راهپیمایی که بعد از پایان نماز جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد راهپیمایان در حالی که پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را حمل می‌کردند فریاد خشم علیه استکبار جهانی سر داده و به دنیا نشان دادند که انقلاب اسلامی ذره‌ای از آرمان خود در دفاع از حق مظلومان و دوری جستن از شیاطین روزگار عقب‌نشینی نکرده است.

در راهپیمایی امروز که در فاصله میدان مصلی تا چهار راه امام و با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و آحاد مردم حزب‌اللهی برگزار شد مردم اردبیل در شهرها و نقاط مختلف استان در حالی که یوم‌الله 13 آبان را گرامی داشتند فریاد خشم علیه استبداد سر داده  و به دنیا اعلام کردند که این انقلاب بزرگترین نهضت در مبارزه بی‌امان با شیاطین و ابلیس‌های روزگار است.

در راهپیمایی امروز دانش‌آموزان در حالی که پیشانی‌بندهای لبیک‌ یا رسول‌الله بر سر داشتند و شعارهای مختلفی در دوری جستن از استکبار و حمایت از مردم مظلوم میانمار را سر می‌دادند سکوت مرگبار سازمان‌های بین‌المللی و حافظ حقوق بشر را توهین به بشریت اعلام کردند و در حالی که از ادامه نهضت اصیل انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه حمایت کردند خشم و انزجار خود را از ایادی استکبار به منصه ظهور رساندند.

در این راهپیمائی دانش‌آموزان در تبعیت از همسنگران خود در 13 آبان ماه سال 58 این بار نیز خواستار برچیده شدن لانه جاسوسی آمریکا در کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه شدند تا بار دیگر ماهیت پلید این رژیم منفور و همچنین رژیم جعلی صهیونیستی مشخص و مبرهن شود.

در پایان این راهپیمایی شرکت‌کنندگان و اقشار مختلف مردم به قطعنامه پایانی در هفت بند گوش داده و در هر بند با ندای «الله‌اکبر  خامنه‌ای رهبر» بر تداوم راه ارزشی انقلاب اسلامی تاکید کردند.

در این راهپیمایی دانش‌آموزان عضو اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در حالی که یکصدا جنایات دژخیمان آمریکائی و صهیونیستی را محکوم می‌کردند 13 آبان را به عنوان یوم‌الله حمایت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در خصوص 13 آبان آمده است: یوم‌الله 13 آبان که در آن ده‌ها دانش‌آموز به دست دژخیمان تا دندان مسلح شاهنشاهی به خاک و خون کشیده شدند امروز به نماد حضور نسل جوان در میدان و پیشگامی آنها در صحنه‌های مختلف تبدیل شده است که اقدام شجاعانه آنها در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هیمنه ابرقدرتی این کشور جنایتکار را متزلزل کرده است.

در این بیانیه ضمن محکومیت و اعلان برائت از اقدامات مذبوحانه و خفت‌بار استکبار جهانی در اهانت به ساحت قدسی پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص) آمده است: ما ایستاده‌ایم و ذره‌ای از آرمان متعالی و انسان‌ساز انقلاب اسلامی و حقوق حقه خود در غنی‌سازی اورانیوم به رغم تحریم‌های 33 ساله و تشدید آن عقب‌نشینی نخواهیم کرد و آگاهانه تمام تلاش خود را در راه فتح قله‌های رفیع علوم و فنون روز به روز به منظور شکستن انحصار قدرت‌های زیاده‌طلب و مستکبر به کار می‌بندیم تا کسب مرجعیت علمی جهان را بزرگ‌ترین افتخار خود بدانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علاوه بر مرکز استان اردبیل در 9 شهرستان دیگر این استان و همچنین بخش‌ها راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان به میدانی برای اعلام انزجار از استکبار جهانی تبدیل شد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول