اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

هویت انقلاب ایران مبارزه با طاغوت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بوشهر گفت: هویت و شخصیت انقلاب ایران همراه با مبارزه است و اگر این انقلاب بدون مبارزه با طاغوت باشد تاریخش به سر می‌رسد.

هویت انقلاب ایران مبارزه با طاغوت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه زره محکم الهی جهاد و مبارزه است اظهار داشت: ‌مبارزه در معارف دینی جایگاه بلندی دارد و حقیقت مبارزه،‌ ایجاد مانع و تضاد در برابر مهاجم است.

وی افزود: در دیدگاه اسلام جهاد حقیقت بلند و مفهوم وسیع دارد که از درون انسان آغاز و به درون جامعه ظهور می‌کند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: اگر در ابتدای انقلاب در برابر آمریکا نمی‌ایستادیم و جهان الام بیدار نمی‌شد همچنان شاهد حاکمیت استبداد بودیم.

دشتی گفت: معتقدیم جامعه بدون مبارزه، جامعه‌ای مرده است و جامعه باید دارای انسان‌های مبارز و انقلابی باشد.

وی بیان کرد: دیدگاه خط امامی، مبارزه متهجرانه و خوارج‌گونه و مبارزه غرب‌زده سه دیدگاه در مورد مبارزه است، اما انسان‌های بیدار باید مبارزه واقعی را تحت رهبری ولی خود انجام دهند.

دشتی اضافه کرد: هویت و شخصیت انقلاب ایران همراه با مبارزه است و اگر انقلاب منهای مبارزه با طاغوت شود بدانید انقلاب تاریخش به سر رسیده است.

وی تاکید کرد: امروزه تفکر مبارزه‌ای جدیدی در جهان در حال رویش است.

امام جمعه موقت بوشهر با تبریک عید غدیر اضافه کرد: غدیر نماد یک مبارزه مستمر بین حقیقت و کفر است و این مبارزه همچنان ادامه دارد.

دشتی با اشاره به روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار گفت: مبارزه به غیر از شجاعت، بصیرت می‌خواهد و انسان با بصیرت مبارزه‌ای درست انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: در کنار بصیرت وحدت هم نیاز داریم و امروز با وجود تهدیدات و توطئه‌ها علیه نظام از مسئولان کشور انتظار داریم در کنار هم باشند و اتحاد و محبت خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول