اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج ناحیه امام رضا(ع) قم عنوان کرد

توجه جدی به کیفی‌سازی فعالیت‌های حلقه‌های صالحین

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج ناحیه امام رضا(ع) قم گفت: رعایت استانداردهای کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین امری بسیار مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

توجه جدی به کیفی‌سازی فعالیت‌های حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمدحسین محمودآبادی در جمع بسیجیان قم گفت: شجره طیبه صالحین نقش محوری برای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی بسیجیان و عمق‌بخشی برای ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

وی با تاکید بر توجه به کیفیت تشکیل حلقه‌ها اظهار کرد: پرداختن به کیفیت کار بسیار مهم‌تر از کمیت آن است و اگر هدف ما در اجرای این طرح افزایش کمیت و بی‌توجهی به کیفیت باشد هیچ ارزشی ندارد.

فرمانده ناحیه امام رضا(ع) افزود: برای اینکه گرفتار خسارت بزرگ کمیتی نشویم، طرح تشکیل حلقه‌های تخصصی صالحین را ارائه کردیم تا همه فرماندهان و مدیران ستاد ناحیه، حوزه‌ها، کانون‌ها و پایگاه‌ها را درگیر کار کرده و مورد ارزیابی قرار دهیم.

محمودآبادی ادامه داد: بر اساس این طرح هر 17 مدیر، یک پایگاه 21 نفره را برای تشکیل حلقه تخصصی مدیران پایگاه جذب خواهند کرد و هر یک از 21 نفر هم در ادامه طرح به عنوان سرگروه، 21 نفر را جذب خواهند کرد و کمیت و کیفیت در کنار هم پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول