اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر استاندار اردبیل به مشگین صورت گرفت

اجرای مجتمع آبدرمانی قینرجه مشگین‌شهر با پیشرفت 86 درصد

خبرگزاری فارس: در سفر استاندار اردبیل به شهرستان مشگین مجتمع آبدرمانی قینرجه که هم اکنون پیشرفت 86 درصدی دارد، مورد بازدید قرار گرفت.

اجرای مجتمع آبدرمانی قینرجه مشگین‌شهر با پیشرفت 86 درصد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید که عصر امروز به همراه سرمایه‌گذار این طرح و نماینده مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی انجام شد، اکبر نیکزاد از بخش‌های مختلف مجتمع آبدرمانی قینرجه که با عنوان پدیده آی‌ قار در حال احداث است، بازدید کرده و در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

مجتمع آبدرمانی قینرجه مشگین‌شهر با سرمایه‌گذاری 600 میلیون تومان در حال انجام است که سرمایه‌گذار قرار است برای کل طرح پنج میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام داده و بخش‌های مختلف این مجتمع را راه‌اندازی کند.

این مجتمع شامل استخر زنانه و مردانه، 20 ویلا، پنج وی‌آی‌پی، استخر و همچنین مجموعه‌های تجاری، شهر بازی و سرویس‌های مجهز بهداشتی است که به نظر می‌رسد تا فصل گردشگری آینده آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تهیه اطلس گردشگری شهرستان مشگین و مطالعه جامع گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت:‌ مطالعه امکان‌سنجی شش منطقه نمونه گردشگری شهرستان انجام شده است.

بهروز ندایی به تأمین زیرساخت‌های مناطق نمونه گردشگری و احداث سرویس‌ها و نمازخانه‌ها و همچنین کمپ‌های گردشگری اشاره کرد و افزود: در این شهرستان 14 باب سرویس بهداشتی و نمازخانه در مناطق بین راهی، تاریخی و گردشگری بنا شده تا هموطنان بتوانند از این فضاها استفاده کنند.

وی در مورد طرح‌ها و پروژه‌های بخش خصوصی نیز تصریح کرد: به همت شرکت نگین مشگین‌شهر مجتمع آبدرمانی قینرجه با صدور موافقت اصولی در حال احداث است که این مجموعه شامل آبدرمانی، رستوران و احداث کمپینگ است.

مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در حوزه گردشگری مشگین‌شهر 270 میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول