اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد

بهره‌مندی 57 درصد روستانشینان مشگین‌شهر از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از برخورداری 57 درصد روستاییان مشگین‌شهری از نعمت گاز طبیعی تا یک سال آینده خبر داد.

بهره‌مندی 57 درصد روستانشینان مشگین‌شهر از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان مشگین‌شهر که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ‌هم اکنون 37 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که با تکمیل طرح‌های در حال اجرا 20 درصد به این مجموعه افزوده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از شش شهر مشگین‌شهر چهار شهر گازدار هستند و گازرسانی به دو شهر دیگر نیز در حال اقدام است که گازرسانی به این شهرها جزو پروژه‌های مهر ماندگار می‌باشد که امیدواریم تا پایان سال جاری این امر صورت گرفته و شاهد برگزاری جشن گازدار شدن تمام شهرهای مشگین‌شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل یادآور شد: از 276 روستای مشگین‌شهر گازرسانی به مناطق دور‌افتاده و دارای شرایط جوی سخت در اولویت جدی است که به نظر می‌رسد با اقدامات انجام شده بتوان به سرعت این روستاها را از نعمت گاز بهره‌مند کرد.

خدایی میزان شبکه‌گذاری گاز شهری را 321 کیلومتر و روستایی را 376 کیلومتر اعلام کرد و گفت: در مجموع در شهرستان مشگین‌شهر 699 کیلومتر شبکه‌گذاری صورت گرفته است.

این مسئول در خصوص نصب علمک برای متقاضیان و مشترکان در سطح شهرستان مشگین‌شهر نیز تاکید کرد: در مجموع 18 هزار و 912 علمک نصب شده که 12 هزار شامل مناطق شهری و 6 هزار مربوط مناطق روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل کل مشترکین گاز در این شهرستان را 31 هزار و 394 مشترک اعلام کرد و بیان داشت:‌ از این تعداد 23 هزار و 894 مشترک شهری و 7 هزار و 500 مشترک روستایی داریم.

خدایی گازرسانی به شهرک‌های صنعتی و نیروگاه سبلان را به عنوان مصرف‌کنندگان عمده بخش صنایع مهم ارزیابی کرد و افزود: گازرسانی به 57 واحد صنعتی شهرستان مشگین‌شهر انجام شده است که 19 مورد آن صنایع عمده و 38 مورد صنایع جزئی است.

وی همچنین از گازرسانی به هفت جایگاه سی‌ان‌جی در مشگین‌شهر خبر داد و گفت: ما در مجموع سه دستگاه تقلیل فشار گاز، 10 ایستگاه داخل شهر و پنج ایستگاه حفاظت را نصب کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان سخنان خود از اجرای 16 پروژه گازرسانی در مشگین‌شهر خبر داد و اذعان داشت: در هفت ماه امسال عملکرد ما نسبت به سال گذشته در همین مدت رشد چشمگیری داشته به طوری که با افتتاح پروژه گازرسانی به دو شهر مشگین‌شهر بخش عظیمی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول