اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ دسته یک هندبال

هندبال ثامن‌الحجج آمل با هیئت زنجان دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در هفته نخست لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی جمعه هفته جاری میزبان هیئت هندبال زنجان است.

هندبال ثامن‌الحجج آمل با هیئت زنجان دیدار می‌کند

به گزارش خبرنگار فارس خبرگزاری فارس از آمل، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در هفته نخست لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی میزبان هیئت هندبال زنجان است.

این دیدار از ساعت 16 جمعه هفته جاری در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل دنبال می‌شود.

تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل که سال گذشته نیز با نام سازمان عمران این شهرستان در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور حضور داشت نتوانست نتایج جالب توجهی را کسب کند.

این تیم امسال امیدوار است با تغییراتی که در هیئت هندبال آمل رخ داده و حمایت مالی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج نماینده شایسته‌ای برای استان مازندران باشد.

در کادر فنی این تیم نیز افرادی نظیر حسن علمباز رئیس هیئت هندبال آمل و مدیر تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج این شهرستان، محمود شاهاندشتی سرپرست این تیم به چشم می‌خورد که با حمایت خسرو ابراهیم‌زاده رئیس هیئت هندبال استان مازندران راهی این دوره از رقابت‌ها شدند.

در کادر فنی این تیم نیز حسن حاجی به عنوان سرمربی جوان و جویای نام این تیم بود که قابوس اسماعیلی پیشکسوت عرصه مربیگری هندبال مازندران او را به عنوان مربی یاری می‌کند.

در فصل جدید مسابقات هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور 12 تیم در دو گروه شش تیمی به صورت رفت و برگشت با هم دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در گروه نخست این دوره از مسابقات با تیم‌های هیئت هندبال زنجان، کرمانشاه، تفت یزد، صبای قم و فلاورجان اصفهان همگروه است.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول