اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد غدیر خم چابهار خبر داد

برگزاری جشن بزرگ غدیر در مسجد امام حسین(ع) چابهار

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد غدیر خم چابهار گفت: جشن بزرگ غدیر خم امسال در مسجد امام حسین(ع) مورد حمله تروریست‌ها، با شکوه‌تر از سال‌های قبل در چابهار برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ غدیر در مسجد امام حسین(ع) چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی فرخ‌پی صبح امروز طی نشستی در اداره تبلیغات اسلامی چابهار ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: جشن بزرگ عیدالله اکبر جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) چابهار برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای برنامه‌هایی از قبیل قرائت قرآن کریم، قرائت مقاله توسط نونهالان و نوجوانان، ایراد سخنرانی، مداحی و مولودی خوانی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز، برگزاری مسابقه نقاشی برای دانش‌آموزان دختر و پسر و اهدای جوایز به تمامی افراد و پذیرایی با صرف شام به همه شرکت‌کنندگان از جمله برنامه‌های غدیری  شهرستان چابهار است.

دبیر ستاد غدیر خم چابهار بیان کرد: اهمیت و ارزش‌دادن به عید سعید غدیر به عنوان هدف برگزاری جشن‌های غدیری است.

فرخ‌پی بیان داشت: اجرای نمایش فیلم در مجتمع فرهنگی ارشاد در گلشهر در طول دهه به صورت رایگان، چراغانی بلوار امام خمینی(ره) و بلوار شهید ریگی با لامپ‌های کم مصرف، توزیع بسته‌های فرهنگی به تمامی مدارس، توزیع بسته‌های فرهنگی به زندانیان، توزیع نان رایگان توسط تمامی نانوایی‌های شهرستان در روز غدیر، توزیع سبد غذایی به نیازمندان منطقه، برگزاری مسابقات فرهنگی و توزیع کتاب مربوط به آن همراه با سوالات به تمامی ادارات و در پایان اهدای جوایز به برندگان مسابقات کتبی و کامپیوتری، برگزاری مسابقه روزنامه دیواری در مدارس و اهدا جوایز به برندگان از دیگر برنامه‌های غدیری است.

وی گفت: ویزیت رایگان بیماران توسط تمامی مطب پزشکان در روز عید غدیر، حمل و نقل رایگان توسط اتوبوس‌های ستاد حمل و نقل شهری و آژانس‌های شهری در روز غدیر، اهدای هدیه به رسم یاد بود به سادات شهرستان، اهدای هدیه به مزدوجین دانشجو در طول دهه، سرکشی از خوابگاه دانشجویی، عیادت از بیماران در روز غدیر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی شربت و شیرینی در سطح شهرستان و ... از دیگر برنامه‌های غدیری امسال در شهرستان چابهار است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول