اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

تداوم امامت بیشترین تاکید خطابه غدیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: تداوم امامت بیشترین تاکید در خطابه غدیر است که این موضوع به عبارات مختلف در منشور جاوید غدیر تکرار شده است.

تداوم امامت بیشترین تاکید خطابه غدیر است

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: غدیر در واقع اوج همه خوبی‌ها و نقطه کمال همه رسالت‌ها است.

وی عید غدیر را عید پیوند، الفت و برادری دانست و افزود: بستن عهد اخوت میان مومنان و ولایت‌مداران در این روز از مهم‌ترین وظایف مسلمانان است.

فرماندار فردوس تصریح کرد: بستن عهد اخوت سبب تحکیم روابط میان غدیریان شده و بنیان دوستی و برادری آنان نیز استوارتر می‌شود.

رجبی‌مقدم یادآور شد: در خطابه غدیر بیشتر از هرچیز دیگری به موضوع امامت تا ظهور حضرت حجت(عج) تاکید شده و در فرازی از آن آمده است که غالب و پیروز بر ادیان انتقام گیرنده از ستمگران، منتقم خون شهیدان، وارث علم نبوی و حجت باقی خداوند و ولی او در زمین حضرت مهدی(عج) است.

 

* پیام غدیر سیاست برخاسته از ولایت است

فرماندار فردوس گفت: واقعه غدیر حادثه‌ای تاریخی نیست که در کنار دیگر وقایع به آن نگریسته شود بلکه غدیر نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت و پیام بنیادین آن حاکمیت معارف علوی و سیاست برخاسته از ولایت در جهان است.

رجبی‌مقدم افزود: غدیر صراطی است که مومن از آن به سلامت و صداقت عبور و منافق از لبه پرتگاه آن بر زمین می‌افتد و رسوا می‌شود بنابراین غدیر تبیین خط و مشی مسلمانان تا آخرین روز حیات است.

وی سرسپردن به آستان قدسی حضرت مهدی(عج) و خدمتگزاری به درگاه پرجلال آن حضرت را پیام دیگر غدیر عنوان و تصریح کرد: مولای غدیر ما امروز حضرت قائم(عج) است و نباید لحظه‌ای را بدون یاد امام عصر(عج) سپری کنیم.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول