اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فهرج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نمایندگی بخش نگین کویر فهرج با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان راه‌اندازی شد.

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فهرج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، مهدی ابراهیمی ظهر امروز در این آیین با بیان اینکه 28 هزار نفر کارآموز در استان کرمان در نیمه نخست سال جاری مهارت فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند، اظهار داشت: 17 هزار نفر از کارآموزان مراکز فنی و حرفه‌ای استان جذب کار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 4 هزار نفر از مهارت‌آموزان مراکز فنی و حرفه‌ای تسهیلات اشتغالزایی قرض‌الحسنه 30 تا 50 میلیون ریال دریافت کردند، افزود: بخش‌های خصوصی، صنعتی و کارگاهی به کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیاز دارند.

ابراهیمی تصریح کرد: در رشته‌های ساخت و ساز صددرصد و در رشته‌های فنی 90 درصد نیروهای آموزش دیده مراکز فنی و حرفه‌ای جذب کار شده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان از آغاز به کار مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فهرج به صورت مستقل خبر داد و گفت: سیستم سازمانی مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های فهرج، انار، راور، ارورزئیه و دو شهرک صنعتی در کرمان و رفسنجان مصوب شده است.

به گزارش فارس، بخش نگین کویر شهرستان فهرج از دورترین نفاط  کمتر توسعه استان کرمان به شمار می‌رود و مهارت‌آموزی می‌تواند موجب توسعه اشتغال پایدار در این مناطق شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول