اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز با حضور چهار معاون وزیر در گرگان انجام می‎شود

افتتاح پایگاه اطفاء حریق شمال کشور در گرگان

خبرگزاری فارس: ظهر امروز پایگاه اطفاء حریق شمال کشور با حضور چهار معاون وزیر، استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استانی در گرگان افتتاح می‎شود.

افتتاح پایگاه اطفاء حریق شمال کشور در گرگان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: افتتاح پایگاه اطفاء حریق شمال کشور همزمان با اجرای مانور استانی اعضای کارگروه اطفاء حریق با حضور معاون ‌وزیر و رئیس‌سازمان‌ مدیریت ‌بحران ‌وزارت‌ کشور، معاون ‌امداد و نجات‌ هلال‌احمر کشور، رئیس ‌سازمان ‌فنی‌ و حرفه‌ای‌ کشور، استاندار گلستان و تعدادی از مدیران استان آغاز می‎شود.

حمید سلامتی در خصوص امکانات پایگاه اطفاء حریق در گرگان تصریح کرد: این پایگاه گنجایش استقرار 60 سرباز و انبارهای متعددی را دارد که ماشین‌های اطفای حریق نیز در جایگاهی معین استقرار می‎یابند.

وی از استقرار چهار ماشین اطفای حریق در گلستان خبر داد و ابراز داشت: در هر چهار شهرستان یک خودروی اطفای حریق مستقر می‎شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان خاطر نشان کرد: در طرح اطفاء حریق به دنبال تصویب در سطح ملی هستیم و پیش‎بینی شده تا بتوانیم امکانات و تجهیزات بیشتری داشته باشیم.

سلامتی بیان داشت: در سال جاری از سازمان جنگل‎ها و استانداری گلستان امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در راستای راه‎اندازی این پایگاه پیش‎بینی و خریداری شده است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول