اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب:

صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها توطئه‌های دشمنان را حنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب گفت: مدیریت، برنامه‌ریزی صحیح و صرفه‌جویی در هزینه‌ها از عواملی است که توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها توطئه‌های دشمنان را حنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، عباس خدادادزاده ظهر امروز در نشست مشورتی درجمع دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با پشتوانه مردمی و پیروی از ولایت و تبعیت از رهبری در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل زورگویان ایستادگی کرد، از ایجاد مشکل اقتصادی به عنوان طرحی از جانب دشمنان نام برد و اظهار داشت: ملت فهیم ایران هیچگاه صحنه را به سود دشمن خالی نمی‌کند.

وی افزود: به یاری خدا و همت و بصیرت مردم به زودی دشمنان و بدخواهان انقلاب مثل همیشه در مقابل اراده ملت ایران به زانو درخواهند آمد.

فرماندار میناب در ادامه با بیان اینکه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان برای ملت ایران تازگی ندارد، اظهار داشت: برای شکست نقشه‌های شوم و پلید و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان باید مدیریت، برنامه‌ریزی صحیح و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را سرلوحه کار قرار داد.

خدادادزاده با بیان این مطلب که حل مشکلات مردم نیازمند وحدت، تعامل و همکاری متقابل مردم و مسئولان است، اظهار داشت: بخش مرکزی دارای پتانسیل‌های خوب و فراوانی است که باید در راستای توسعه آن با برنامه گام برداشت که در این راستا تمام امکانات بسیج خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که «ما هیچ‌وقت به خاطر مسائل اقتصادی تا به حال قیام نکرده و نمی‌کنیم»، بیان کرد: ملت ایران تنها برای حفظ ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل قیام کرده است.

خدادادزاده در ادامه با بیان اینکه برای به دست آوردن انقلاب اسلامی و حفظ و تداوم آن شهدای زیادی تقدیم شده، رمز عبور از پیچ و خم‌ها را در وحدت و همدلی عنوان کرد.

فرماندار میناب همچنین از دهیاران و شوراهای اسلامی خواست تا ضمن کیفیت‌بخشی به امور عمرانی در دست اجرا، نسبت به پیگیری پروژه‌های عمرانی به ویژه «پروژه‌های مهر ماندگار» تلاش بیشتری کنند.

وی تلاش در راستای شناخت ظرفیت‌ها، مشکلات و چالش‌ها و اتخاذ تصمیم مناسب برای حل آنها را از وظایف دهیاران در روستاها دانست و با اشاره به معضل قاچاق سوخت افزود: دهیاران وظیفه دارند برای جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی تمام توان خود را به کار گیرند.

فرماندار میناب در ادامه این نشست از دهیاران، به عنوان راهوران محله یاد کرد و افزود: دهیاران با تعامل و ارتباط با پلیس راهور و پاسگاه انتظامی محل در راستای استقرار نظم و امنیت در محل تلاش کنند.

اصلاح تابلوهای روستایی و جمعیت آن و نیز درج «فرمانداری ویژه» از دیگر مواردی بود که فرماندار میناب به آن اشاره کرد و از دهیاران خواست تا در کوتاه‌ترین زمان آن را اجرایی کنند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول