اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خواستار شد

اخذ ردیف اعتباری برای تصویب در اجرای طرح جامع اطفاء حریق گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از رئیس سازمان جنگل‎ها و مراتع کشور همچنین رئیس سازمان محیط زیست کشور خواستار اخذ ردیف اعتباری برای تصویب در اجرای طرح جامع اطفاء حریق گلستان شد.

اخذ ردیف اعتباری برای تصویب در اجرای طرح جامع اطفاء حریق گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: امیدواریم تعیین قسمتی از اعتبار طرح مذکور از ماده 10 و 12 تامین شود.

وی تصریح کرد: پس از حریق سال 1389 در گلستان نسبت به ساماندهی 2 هزار و 500 نفر از جمعیت مردمی، نیروهای بسیجی و مسلح اقدام شده است که بالغ بر 14 میلیارد ریال تجهیزات خریداری و مورد بهره‎برداری قرار گرفته است.

استاندار گلستان بیان داشت: 15 میلیارد ریال در قالب خرید خودروی اطفای حریق، پد بالگرد و احداث جاده دسترسی جنگلی هزینه شده است و اکنون نیازمند تسریع در تجهیز پایگاه اطفای حریق در استان گلستان هستیم.

قناعت در خصوص وقوع سیلاب‎های متعدد در گلستان از رئیس سازمان جنگل‎ها و مراتع کشور خواستار افزایش منابع اعتباری مورد نیاز برای ساماندهی حوزه‎های آبخیز استان و ردیف اعتباری برای حوزه‎های غرب استان و مشترک با استان خراسان‎شمالی شد.

وی بر ضرورت توانمندسازی مدیریت بحران روستایی تاکید کرد و افزود: تجهیز 160 روستای پرخطر با مشارکت اداره کل امور روستایی استانداری، جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: برای 33 روستا امکانات اولیه و کانکس‎های امداد و نجات در مرحله نخست قرار خواهد گرفت که انتظار داریم جمعیت هلال احمر کشور در راستای تحقق اهداف تجهیزات و اعتباری به این پایگاه‎ها کمک کند.

استاندار گلستان بیان داشت: با توجه به سیلاب 27 دی ماه سال جاری که منجر به جلسه‎ای در این راستا شد مبلغ 200 میلیارد تومان برای گلستان ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول