اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اراک:

7 کلاهبردار در اراک دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری هفت متهم به کلاهبرداری و جعل عنوان مأموران دولتی در این شهرستان خبر داد.

7 کلاهبردار در اراک دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی ویسمه‌ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند در یک عملیات ویژه هفت نفر از کلاهبرداران را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه یکی از این متهمان که با معرفی خود به عنوان مأمور کمیته امداد اقدام به خرید دام، اخاذی و کلاهبرداری در یکی از روستاهای تابعه اراک کرده بود تصریح کرد: در پی کسب اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان مامور کمیته امداد اقدام به خرید 250 رأس دام در یکی از روستاهای استان کرده و در قبال خرید این دام یک فقره چک ممهور به مهر کمیته امداد داده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک افزود: ماموران بلافاصله به منظور رسیدگی به موضوع به روستای مورد نظر اعزام و اقدام به بررسی موضوع کردند که در بازرسی بدنی از متهم تعدادی دسته چک و مدارک جعلی و مهر جعلی کمیته امداد کشف و چهار دستگاه کامیون بنز که به منظور حمل احشام پیش‌بینی شده و همراه وی بود با 4 نفر رانندگان و 2 نفر چوپان همگی به یگان منتقل شدند.

ویسمه‌ای گفت: در بازرسی بدنی از متهمان دیگر تعدادی اسناد و مدارک جعلی از جمله دسته چک بانک‌های مختلف، مهر کمیته امداد، تعدادی عابر بانک و مدارک هویتی جعلی کشف شد.

وی با اشاره به اعترافات متهمان در هنگام بازجویی بیان کرد: متهمان در اعترافات خود اظهار کردند با همکاری افراد دیگری در استان کرمانشاه نسبت به جعل مدارک اقدام و با خرید احشام از روستاییان با مدارک و دسته چک جعلی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند که تمامی متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول