اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مأموران ناجا صورت گرفت

دستگیری کلاهبردار 3 میلیارد ریالی در کرمان

خبرگزاری فارس: با تلاش مأموران پلیس آگاهی کرمان کلاهبردار 3 میلیارد ریالی طی عملیاتی دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.

دستگیری کلاهبردار 3 میلیارد ریالی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، در پی وصول گزارش کلاهبرداری توسط یک کلاهبردار از سوی یکی از بانک‌های شهر کرمان به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.

بنابراین گزارش در تحقیقات ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کرمان مشخص شد این کلاهبردار زنی 28 ساله است و در سال 84 به بهانه احداث یک کارخانه با جمع‌آوری مدارک صوری به منظور خرید دستگاه‌های کارخانه به یکی از بانک‌ها معرفی و بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده است.

این متهم پس از خرید تجهیزات مربوطه آنها را در کرج به فروش رسانده و با واگذاری طرح بدون اطلاع بانک به فرد دیگر با پول به دست آمده آپارتمان خرید و فروش می‌کرد.

مأموران انتظامی با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی این کلاهبردار را طی عملیاتی منسجم دستگیر و با حکم قضایی برای تحقیقات تکمیلی روانه زندان کردند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول