اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

2 نماینده مازندران انگیزه پیروزی مقابل حریفان دارند

خبرگزاری فارس: هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در حالی فردا پنجشنبه 11 آبان با انجام 14 بازی همزمان از ساعت 14 برگزار می‌شود که دو نماینده مازندران انگیزه پیروزی مقابل حریفان خود را دارند.

2 نماینده مازندران انگیزه پیروزی مقابل حریفان دارند

به گزارش فارس از شهرستان ساری، در این هفته  تیم نساجی مازندران در ساری میزبان و سایپا شمال نیز در یاسوج مهمان حریفان هستند و هر دو تیم  بخت زیادی برای پیروزی مقابل حریفان خود دارند.

تیم نساجی مازندران که هفته گذشته به یک پیروزی خارج از خانه دو بر یک مقابل شهرداری اراک دست یافت این هفته قصد دارد در حضور  هزاران هوادار خود  در ساری به یک پیروزی و  سه امتیاز با ارزش دیگری دست یابد.

نساجی  فردا پنج‌شنبه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان مس سرچشمه رفسنجان است که با توجه به خلاقیت بازیکنانش از جمله  گلزنی هفته‌های گذشته مجتبی رمضانی و محمد عباس‌زاده  که در صدر جدول گلزنان قرار دارند، چشم به سه امتیاز این بازی خانگی دوخته است.

در مقابل سایپا شمال که هفته گذشته در ساری موفق شد یک بر صفر صنعت مس کرمان را شکست دهد با روحیه و انگیزه است و بازیکنانش برای کسب سه امتیاز دیگر روانه یاسوج شدند.

سایپا شمال نیز فردا پنجشنبه  در ورزشگاه تختی یاسوج مهمان تیم شهرداری یاسوج است و برای بالا کشیدن خود در جدول رده بندی به سه امتیاز این بازی احتیاج دارد.

در جدول رده‌بندی هم اکنون نساجی با 13 امتیاز و سایپا شمال با 9 امتیاز به ترتیب در گروه‌های خود چهارم و هفتم هستند.

به گزاش فارس، تمام بازی‌های خانگی نساجی و سایپا شمال با توجه به مرمت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول