اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکم وزیر کشور

فرماندار جدید شهرستان زابل منصوب شد

خبرگزاری فارس: سرپرست روابط عمومی فرمانداری زابل گفت: طی حکمی از سوی وزیر کشور، فرماندار جدید شهرستان زابل منصوب شد.

فرماندار جدید شهرستان زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حامد شهرکی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان زابل اظهار داشت: با گذشت 35 روز پس از قبول استعفا فرماندار سابق زابل و بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان، طی حکمی از سوی وزیر کشور، «هوشنگ ناظری» به عنوان فرماندار جدید شهرستان زابل منصوب شد.

وی افزود: هوشنگ ناظری در سوابق کاری خود مشاور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل اداری و مالی استانداری سیستان و بلوچستان، مدیرعامل شهر جدید رامشار و چندین مسئولیت دیگر را برعهده داشته است.

سرپرست روابط عمومی فرماندار زابل بیان کرد: مراسم معارفه فرماندار جدید عصر امروز با حضور اعضای شورای اداری و معتمدین شهرستان زابل در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

برای توسعه زابل رویکرد اقتصادی در اولویت است

فرماندار جدید زابل نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: رویکرد اقتصادی را برای پیشبرد برنامه‌های زابل در پیش‌ گرفته‌ام.

هوشنگ ناظری گفت: رونق اقتصادی مردم منطقه سیستان در اولویت اصلی برنامه‌هایم قرار دارد.

وی افزود: ضمن ادامه و تکمیل برنامه‌های در دست اجرا برای توسعه زابل، زمینه‌های رفع بیکاری در منطقه را نیز فراهم خواهم کرد.

فرماندار جدید زابل بیان کرد: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در راستای ایجاد اشتغال برای مردم منطقه نیز از اولویت‌های کاری اینجانب است.

ناظری اضافه کرد: تلاش می‌کنیم اداراتی مانند صنعت، معدن و تجارت که زمینه‌های ایجاد اشتغال دارند، بیش‌ از پیش فعال شوند.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز تولید علم که با رویکرد تولید نیروی متخصص کار می‌کنند، باید فعالیت خود را در راستای اشتغال‌زایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه گسترش دهند.

فرماندار جدید زابل گفت: باید شهرستان زابل نیز بر اساس اهداف سند چشم‌انداز پیش‌رفته و سهم این منطقه در برنامه پنجم توسعه مشخص شود.

با حضور مسئولان استانی از تلاش حبیب‌الله راهداری سرپرست سابق فرمانداری زابل قدردانی و هوشنگ‌ ناظری به عنوان فرماندار جدید شهرستان زابل معرفی شد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول