اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمشیدیان:

تعطیلات لیگ به سپاهان ضربه زده است / تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: هر زمان که شرایط تیم سپاهان خوب شده در کمال تأسف تعطیلات بی‌وقفه لیگ به تیم ما ضربه زده است.

تعطیلات لیگ به سپاهان ضربه زده است / تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

احمد جمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در بازی با تراکتور روز بسیار سخت و تلخی را پشت سر گذاشتیم چرا که طی سالیان گذشته وقوع چنین اتفاقات و کسب چنین نتیجه‌ای سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه در بازی برابر تراکتور، کنترل بازی از دستمان خارج شده بود، افزود: این بازی روز خوب تیم تراکتور و روز بد تیم ما بود و اشتباهات متعدد دست به دست هم داد تا نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: از ابتدای فصل هم گفته بودم سه تیم سپاهان، تراکتور و استقلال از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند و تراکتور هم تا به اینجای کار نشان داده فوتبال را هجومی بازی می‌کند و در ایران تیمی که هجومی بازی کند، موفق می‌شود.

وی در ادامه به تعطیلات گاه و بیگاه لیگ اشاره کرد و افزود: پس از هر دوره‌ای که لیگ تعطیل شده تیم ما با عدم نتیجه‌گیری مواجه شده است و از این بابت بسیار لطمه خورده‌ایم.

جمشیدیان گفت: مرتبه نخست که لیگ تعطیل شد دو باخت پشت سرهم آوردیم، پس از دومین تعطیلی لیگ دو تساوی و پس از سومین تعطیلی نیز یک مساوی و یک باخت کسب کردیم و علاوه بر این تعطیلات که به تیم ما ضربه می‌زند باید بگویم سپاهان هم از این فرصت تعطیلی خوب استفاده نمی‌کند.

وی افزود: با توجه به نتایج ضعیفی که کسب کردیم هنوز هم مدعی نخست قهرمانی هستیم و اگر بازی عقب افتاده خود را ببریم باز هم صدرنشین می‌شویم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در ادامه به نیمکت نشینی‌اش در سپاهان اشاره کرد و تصریح کرد: من به هیچ عنوان به نیمکت‌نشینی اعتراضی ندارم و هیچ‌گاه هم به آن اعتراض نمی‌کنم چرا که سرمربی در هر تیمی اختیار تام دارد که بازیکنان را بر اساس سلیقه خودش به زمین بفرستد هر چند من از این شرایط راضی نباشم.

وی گفت: تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم و امیدوارم باز هم بتوانیم با کسب شرایط روحی مطلوب نتایج خوب خود را تکرار کنیم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول