اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفت چهار بازیکن غایب دارد

ابوالحسن جعفری تنها غایب سپاهان

خبرگزاری فارس: ابوالحسن جعفری بازیکن سپاهان به دلیل سه کارته بودن نمی‌تواند تیمش را در برابر نفت تهران همراهی کند، اما سایر بازیکنان سپاهان مشکلی برای بازی کردن ندارند.

ابوالحسن جعفری تنها غایب سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم رده چهارمی سپاهان به دیدار تیم رده سومی نفت تهران می‌رود.

ابوالحسن جعفری که در بازی با تراکتورسازی کارت زرد دریافت کرد، به دلیل سه کارته شدن تنها بازیکن سپاهان است که در این هفته نمی‌تواند به میدان برود و سایر بازیکنان در صورت صلاحدید کادر فنی مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم ندارند.

محمدرضا خلعتبری مهاجم تند و تیز سپاهان نیز که در بازی با تراکتورسازی نسبت به تعویض معترض بود، پس از گفت‌وگویی با کرانچار و حل شدن مشکل به وجود آمده، می‌تواند برای تیمش به میدان برود.

در تیم نفت تهران نیز یعقوب کریمی، ایمان موسوی و پوریا غفوری سه بازیکنی هستند که با دریافت کارت زرد و قرمز در بازی قبلی و شهرام مهرآزما به دلیل مصدومیت امکان همراهی تیمشان را ندارند.

به گزارش فارس، تیم سپاهان پس از شکست خانگی برابر تراکتورسازی تبریز برای عقب نماندن از کورس قهرمانی نیاز مبرمی به نتیجه گرفتن در این دیدار دارد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول