اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد زهک صورت گرفت

اجرای طرح نظام جامع آموزشی، تربیتی خانواده

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد زهک گفت: طرح نظام جامع آموزشی، تربیتی خانواده یکی از مؤثرترین اقدامات کمیته امداد شهرستان زهک است.

اجرای طرح نظام جامع آموزشی، تربیتی خانواده

محمدرضا قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زهک اظهار داشت: یکی از مؤثرترین اقدامات این نهاد مقدس در ارتباط با خانواده‌های تحت پوشش، که به منظور ارتقاء سطح بینش و آگاهی در زمینه تحکیم بنیاد خانواده و توانمندسازی آنان از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ایجاد زمینه اشتغال انجام می‌گیرد، اجرای طرح نظام جامع آموزشی، تربیتی خانواده است.

وی افزود: در این طرح، مشاوران مجرب این نهاد با حضور در محل سکونت خانواده‌های تحت حمایت و در ارتباط چهره به چهره از یک سو به کشف نارسایی‌ها و مشکلات و از سوی دیگر به توانمندی‌های آنان در زمینه تقویت اعتماد به نفس و اتکاء به خود می‌پردازند.

مدیر کمیته امداد زهک اضافه کرد: در صورتی که به مشکلات حاد روحی و روانی در میان خانواده‌ها روبه‌رو شوند به کلینیک‌های تخصصی ارجاع داده می‌شود که متأسفانه از جمله مشکلات عمده‌ای که در اجرای این برنامه با آن مواجهه هستم، عدم وجود کلینک‌های تخصصی در شهرستان زهک است و امیدواریم مسئولان مربوطه در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

قنبری گفت: در سال‌جاری، 170 خانوار در طرح نظام جامع آموزشی، تربیتی خانواده مشارکت دارند که تا پایان سال و به صورت ماهانه مسائلی شامل دینی و اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت روان، بهداشت فردی، بهداشت محیط و مسائل تحصیلی و آموزشی پیگیری و انجام می‌شود.

وی افزود: در طی سال گذشته با شرکت 400 خانوار در طرح نظام جامع آموزشی، تربیتی خانواده مبلغ 201 میلیون و 150 هزار ریال در این راستا از سوی کمیته امداد، هزینه شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول