اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی

استاندار اردبیل از کارخانه آجرسازی اونیکس سفال بازدید کرد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل با حضور در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل و در راستای بررسی فعالیت‌ها و مشکلات واحدهای تولیدی استان از کارخانه آجرسازی اونیکس سفال بازدید کرد.

استاندار اردبیل از کارخانه آجرسازی اونیکس سفال بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در این بازدید که از امروز آغاز شده با حضور در کارگاه تولید آجر این کارخانه از نزدیک در جریان روند کارها و مشکلات و معضلات این طرح قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از چندین واحد تولیدی دیگر دستورات لازم را برای ادامه روند فعالیت آنان صادر و از نزدیک در جریان کارکرد آنان قرار گرفت.

نیکزاد در پی این بازدید با اشاره به اینکه کار و تولید اساس و شالوده اقتصاد هر منطقه است، افزود: امروز واحدهای تولیدی ما باید بی‌اعتنا به تهدید و تحریم‌های دشمنان به تولید ادامه دهند چرا که گردش چرخ اقتصاد آبادانی ایران را رقم می‌زند.

استاندار اردبیل ادامه داد: هر قدر ما بتوانیم در جبهه توحید و اقتصاد پویا عمل کنیم به همان میزان در دور زدن تحریم‌ها موفق بوده و می‌توانیم توطئه‌های اقتصادی استکبار را خنثی کنیم.

نیکزاد در ادامه از مدیران واحدهای تولیدی استان خواست با فعال کردن واحدهای تولیدی بانک‌های عامل را در پرداخت تسهیلات با خود همراه سازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید استاندار اردبیل به همراه مدیران بانک‌ها، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی از نزدیک در جریان و روند فعالیت واحدهای تولیدی قرار گرفتند.

کارخانه اونیک سفال اردبیل هم اکنون با ظرفیت 500 تن در روز فعالیت می‌کند که قرار است در آینده نزدیک این ظرفیت به 1000 تن برسد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول