اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد غدیر همدان خبر داد

گردهمایی 2 هزار نفری سادات در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد غدیر استان همدان گفت: در شب عید غدیرخم گردهمایی 2 هزار نفری سادات در همدان برگزار می‌شود.

گردهمایی 2 هزار نفری سادات در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسنی‌حلم ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های عید سعید غدیر خم افزود: در آستانه عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت باید در راستای فرهنگ‌سازی غدیر و آشنایی با اهداف غدیر گام برداشت، چراکه واقعه غدیر از وقایع بسیار سرنوشت‌ساز تاریخ اسلام است.

وی بیان داشت: گردهمایی بزرگ سادات همدان شب عید غدیر در حسینیه جولان برگزار می‌شود که هدف از این برنامه تکریم و بزرگداشت سادات است.

رئیس بنیاد غدیر استان همدان از برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری غدیر خبر داد و گفت: در این جشنواره فرهنگی ـ ادبی که در رشته وبلاگ‌نویسی به صورت ملی برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان تا 30 آذر ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در حوزه هنری ارسال کنند.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقه شعر سنتی و نو، داستان کوتاه و مسابقه کتابخوانی از کتاب «زیبایی‌های غدیر» از دیگر برنامه‌های عید غدیر به شمار می‌رود، که این برنامه به صورت استانی بوده و آخرین مهلت ارسال آثار تا 15 دی ماه امسال است.

حسنی‌حلم اضافه کرد: توزیع اقلام فرهنگی، چاپ و توزیع خطبه غدیر، ملاقات عمومی مردم با مسئولان، آذین‌بندی ادارات و برپایی جشن در دانشگاه‌ها و مدارس، نشست‌های تخصصی با موضوع عید غدیر و نورافشانی از مهمترین برنامه‌های ستاد بزرگداشت غدیر استان همدان است.

وی اضافه کرد: برای برگزاری برنامه‌های دهه ولایت و امامت کمیته‌های علمی و پژوهشی، اجرایی و نظارت و ورزش و جوانان تشکیل شده است که ادارات تبلیغات، بنیاد غدیر و اداره ورزش و جوانان که برگزاری مسابقات جام غدیر را دارند، متولی کمیته‌ها هستند.

رئیس بنیاد غدیر استان همدان در پایان سخنانش به برنامه‌های آموزش و پرورش در عید غدیر اشاره کرد و افزود: در عید غدیر دانش‌آموزان هر مدرسه برنامه‌های متفاوتی را برگزار می‌کنند و مسابقه انشاءنویسی غدیر و به صدا در آمدن زنگ غدیر از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول