اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 55 دوره تخصصی قرآن در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 55 دوره تخصصی قرآن در سعدآباد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

برگزاری 55 دوره تخصصی قرآن در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های مذهبی باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد و در این زمینه نباید کم‌کاری صورت گیرد.

وی افزود: در چند سال اخیر در حوزه قرآنی تلاش‌های مؤثری داشته‌ایم و شاهد استقبال جوانان از این برنامه‌ها هستیم.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد با تبیین فعالیت‌های انجام یافته در حوزه قرآنی منطقه، همکاری مراکز و خانه‌های قرآن را در این فعالیت‌ها مهم و مؤثر عنوان کرد.

جمالی از برگزاری 55 دوره تخصصی قرآن در سعدآباد خبر داد و تصریح کرد: دوره‌های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به تعداد 15 کلاس، برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مفاهیم و قرائت صحیح قرآن و نماز 20 دوره و برگزاری ختم قرآن در مساجد به تعداد 20 دوره از جمله این برنامه‌هاست.

وی یادآور شد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم و شرکت 318 نفر در مسابقه نورالهدا در بخش‌ها و روستاهای تابعه سعدآباد نیز از برنامه‌های انجام شده در شش ماه ابتدایی امسال است.

این مسئول رشد روزافزون برنامه‌های قرآنی در چند سال اخیر را مطلوب ارزیابی کرده و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش بر این است که در شش ماه دوم نیز این فعالیت‌ها ادامه یابد.

جمالی یا اشاره به هفته ازدواج و خانواده گفت: زندگی امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) یک زندگی سراسر افتخار، ایمان، تقوا و درس مردانگی و عزت برای همه مسلمانان است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد اذعان کرد: زندگی این بزرگوار بهترین الگو در عصر حاضر و اعصار تاریخ بوده که بدون شک سعادت دنیا و آخرت در گرو تأسی از آنهاست.

جمالی با اشاره به ترفندهای شیطانی دشمنان در جاری کردن برخی فرهنگ‌های غلط در جوامع امروزی بیان کرد: توجه به مکتب ارزشمند اسلام با پیروی از خصوصیات الگوئی و اخلاقی اهل بیت (ع) همه راه‌های نادرست را از بین خواهد برد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول