اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند:

ایران اسلامی پرچم‌دار تحرکات آزادی‌خواهانه جهانیان شده است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به شعار دروغین حمایت از آزادی بیان و حقوق بشر توسط آمریکا و متحدانش گفت: امروز چشم امید آزادگان و مستضعفان جهان به ایران است که پرچم‌دار حرکات آزادی‌خواهانه جهانیان شده است.

ایران اسلامی پرچم‌دار تحرکات آزادی‌خواهانه جهانیان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام حسین گروسی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان نهاوندی با بیان اینکه جوانان آینده‌سازان کشور هستند، اظهار داشت: امروز مهم‌ترین وظیفه مسئولان فرهنگی کشور برنامه‌ریزی و تلاش برای تقویت بنیه فرهنگی، معنوی و عقیدتی جوانان است.

وی با اشاره به اهمیت حضور جوانان در عرصه‌های مختلف افزود: کشوری که از وجود جوانان پرشور، بانشاط و نخبه برخوردار باشد کشوری رو به پیشرفت است بنابراین می‌توان ایران اسلامی را در همه زمینه‌ها کشوری رو به پیشرفت نامید.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند به تحرکات دشمن در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های فرهنگی اشاره و تصریح کرد: اگر بتوانیم نقشه‌های مسموم و شوم دشمنان را قبل از عملی شدن بشناسیم قطعاً می‌توانیم در شناخت راه‌هایی که اجازه عملی شدن این نقشه‌ها را به دشمن ندهد موفق شویم.

وی بیان داشت: 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان از اوج ولایت‌مداری، زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و درک صحیح موقعیت توسط جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان از موقعیت حساس آن زمان دارد.

گروسی اضافه کرد: روز 13 آبان را می‌توان به روز بصیرت و هوشیاری ملت ایران به ویژه جوانان تعبیر کرد زیرا در این روز همه هیمنه پوشالی آمریکا توسط عده‌ای جوان هوشیار و بصیر شکسته شد که عملاً بر ناتوانی آمریکای جهان‌خوار در مقابل سیل خروشان ایران اسلامی تأکید کردند و صحه گذاشتند.

وی با اشاره به شعار دروغین حمایت از آزادی بیان و حقوق بشر توسط آمریکا و متحدانش افزود: قطع رسانه‌های ایران اسلامی در خارج از کشور نشانه اوج حماقت و عصبانیت دشمنان از بیان واقعیات توسط ایران اسلامی است زیرا امروز همه جهان به ویژه آزادگان و مستضعفان چشم امید به ایران اسلامی دوخته‌اند و ایران اسلامی پرچم‌دار حرکات آزادی‌خواهانه جهانیان شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند به زندگی در سایه امنیت در ایران اسلامی اشاره و تأکید کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان قدر این موقعیت را به خوبی بدانند و همواره با درس خواندن و تحصیل خویش به سرعت پله‌های علم و دانش را پیموده و ایران اسلامی را از هر گونه نیاز به کشورهای خارجی مصون کنند.

وی داشتن دانش‌آموزان با نشاط و فعال در کشور را نشانه سرزنده بودن فضای علمی کشور خواند و خاطرنشان کرد: همه زمینه‌ها برای رشد و تعالی جوانان و نخبگان در کشور مهیاست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول