اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های فارس:

راه‌اندازی سیستم بانکی برای زندانیان

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های فارس گفت: تأسیس یک مؤسسه مالی و اعتباری و سیستم بانکی برای زندانیان ضروری به نظر می‌رسد.

راه‌اندازی سیستم بانکی برای زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، موسی احمدی در نشست مشترک بنیاد تعاون زندانیان جنوب کشور که در هتل چمران شیراز برگزار شد، اظهار داشت: استان فارس دارای ذخایر مهمی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، دامپروری بوده که بستر خوبی برای انجام فعالیت‌های تولیدی و خدماتی است.

وی افزود: 17 مرکز نگهداری با پتانسیل خوب و طرح‌های درآمدزایی برای اجرایی شدن اهداف بنیاد تعاون در 13 شهر استان فارس وجود دارد و با سرمایه‌گذاری در این مراکز می‌توان به سوددهی چند برابری دست یافت.

مدیرکل زندان‌های فارس با تأکید بر اینکه به منظور دستیابی به اهداف بنیاد تعاون تعامل، همدلی، احترام متقابل بین مسئولان ستادی و استانی سازمان زندان‌ها و بنیاد ضروری است، ابراز داشت: استفاده از خرد جمعی به منظور برنامه‌ریزی در گروه‌های تخصصی و فنی و همچنین تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در پروسه زمانی معین می‌تواند بنیاد تعاون را در دستیابی به اهداف کلان یاری کند.

وی تصریح کرد: حاکم شدن تفکر اقتصادی به جای تفکر اداری، پرهیز از شتابزدگی و عجله، توجه به صنعت، کشاورزی و تولید براساس نیاز بازار می‌تواند بنیاد تعاون را در دستیابی به اهداف کمک کند.

مدیرکل زندان‌های فارس تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب برای تولید با کیفیت و ارزان، که قابل رقابت در بازار باشد، و بومی کردن تولیدات و فعالیت‌های اقتصادی بر اساس شرایط موجود هر منطقه باید از سیاست‌های بنیاد تعاون باشد و از سرمایه‌گذاری‌های پراکنده اجتناب شود.

احمدی بازاریابی در زمینه صادرات و توزیع محصولات بنیاد در داخل کشور را نیازمند یک شبکه منسجم و قوی دانست و گفت: وجوهات زندانیان در سراسر کشور رقم بسیار بالایی است و گردش مالی آن با بعضی از بانک‌ها برابری می‌کند، بنابراین تأسیس یک مؤسسه مالی و اعتباری و سیستم بانکی ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول