اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 در دیدار با علمای حوزه علمیه ری تاکید کرد

بهره‌گیری از نخبگان فرهنگی در طرح‌های مدیریت شهری

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 بر بهره‌گیری از توان فکری و توانمندی نخبگان فرهنگی و علمای حوزه علمیه در طرح‌های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

بهره‌گیری از نخبگان فرهنگی در طرح‌های مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی لحظاتی پیش ضمن دیدار با علمای حوزه علمیه امام حسین(ع) بر هم‌اندیشی و بهره‌گیری از توان فکری و توانمندی نخبگان فرهنگی و علمای حوزه علمیه در زمینه پروژه‌ها و طرح‌های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری تاکید کرد.

شهردار منطقه 20 تهران در نشست هم‌اندیشی با 100 نفر از طلاب حوزه علمیه امام حسین(ع) که در آن محل انجام شد، گفت: رشد 52 درصدی شبکه بزرگراهی پایتخت، ساخت 140 کیلومتر مترو و توسعه هزار متری فضای سبز شهری از جمله اقدامات شهرداری تهران بوده است که در کنار صدها طرح اجتماعی محور در هفت سال اخیر در پایتخت و مناطق 22 گانه آن انجام شده است.

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین رویکردهای شهرداری بهره‌گیری از توان فکری و توانمندی علمای حوزه علمیه در زمینه طرح‌های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری است.

بابایی با اشاره به حضور روحانیون و علمای حوزه علمیه در جلسات شورای فرهنگی این منطقه خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت مذهبی شهرری طرح‌های مهم فرهنگی و اجتماعی این منطقه بعد از تایید اعضاء شورای فرهنگی در سطح منطقه اجرا می‌شود.

شهردار منطقه 20 در ادامه با اشاره به اینکه طی هفت سال گذشته 524 طرح عمران شهری در این منطقه به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: یکصد پروژه عمران شهری دیگر نیز تا پایان سال به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: امتداد بزرگراه امام علی(ع)، تکمیل فاز یک و دو مجموعه فرهنگی برج طغرل و تعریض جاده امین‌آباد از جمله پروژه‌های شاخص حوزه فنی و عمرانی است که بهره‌برداری از آن موجب تحول عظیم اقتصادی و فرهنگی این منطقه می‌شود.

شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به احداث بوستان چهار هکتاری مادر تصریح کرد: احداث استخر سرپوشیده شهید مدرس، توسعه صحن غربی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با احداث شبستان آیت‌الله کاشانی، احداث مسجد ساجدین و احداث، تکمیل و تجهیز هشت سرای محله از جمله پروژه‌های شاخص حوزه اجتماعی و فرهنگی است.

نشست با علمای حوزه علمیه با حضور عظیم بابایی شهردار منطقه 20، قائم مقام و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، رئیس حوزه علمیه امام حسین(ع) و یکصد نفر از طلاب پایه‌های مختلف دروس حوزوی به منظور هم‌افزایی و تعامل با اقشار مذهبی در حوزه علمیه شهرری برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول