اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت اسکواش استان اصفهان:

مسابقات استانی دانش‌آموزی، مقدمه مسابقات کشوری است

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت اسکواش استان اصفهان گفت: مسابقات استانی اسکواش دانش‌آموزی مقدمه میزبانی مسابقات کشوری دانش آموزی در سال آینده است.

مسابقات استانی دانش‌آموزی، مقدمه مسابقات کشوری است

سید هدا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: فدراسیون اسکواش در سال گذشته با رایزنی‌های متعدد با وزارت آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای امضاء کرد که بر اساس آن این رشته در زمره رشته‌های مصوب آموزش و پرورش قرار گرفت و به مدارس راه پیدا کرد اما برنامه‌ای برای انجام مسابقات آن نشده بود.

وی با اشاره به اولویت‌های هیئت بیان کرد: با توجه به اینکه کار روی تیم‌های پایه و استعدادیابی در تمامی رشته‌های ورزشی در اولویت قرار گرفته، باید با برنامه‌ریزی مدون و منظم در این راستا عمل کنیم.

سرپرست هیئت اسکواش استان اصفهان به برگزاری مسابقات اسکواش دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: با برگزاری نخستین دوره رقابت این بخش چهره رسمی به خود گرفته تا ورزشکاران دانش آموز این رشته با انگیزه و علاقه‌مندی بیشتری به تمرینات و مسابقات خود بپردازند.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات علاوه بر بالا بردن انگیزه در دانش آموزان، موجب می‌شود تا مسئولان آموزش و پرورش بیش از گذشته درگیر مسابقات دانش آموزان شوند.

محمدی اضافه کرد: همزمان با روز 13 آبان ماه نخستین دوره مسابقات اسکواش دانش آموزی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری 11 و 12 آبان ماه در خانه اسکواش اصفهان در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول