اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قیروکارزین در مجلس:

اقتصاد مقاومتی تضمین غلبه بر تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث اقتصاد مقاومتی و اجرای آن توسط تمام اقشار مردم ضامن غلبه بر تمام تحریم‌ها است.

اقتصاد مقاومتی تضمین غلبه بر تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، نادر فریدونی صبح امروز در بازدید از حوزه انتخابیه قیروکارزین در اجتماع مردمی دفتر نمایندگی خود اظهار داشت: دنیای استکبار با فشارهای اقتصادی و جنگ روانی و با افزودن به شدت تحریم‌ها سعی در تسلیم نظام اسلامی و عقب‌نشینی مردم از خواسته‌های بر حق خود را دارد.

وی افزود: تمام فشارهای دشمنان در عرصه‌های مختلف که با بهانه‌های گوناگونی صورت می‌گیرد ناشی از ترس از اسلام و حکومت اسلامی و فراگیری آن در جهان است.

فریدونی با بیان اینکه با پایان جنگ نظامی، تاکتیک دشمن نیز تغییر کرد، ابراز داشت: دشمنان به جای تهاجم نظامی، تهاجم خود را به سایر عرصه‌ها از جمله عرصه اقتصادی کشاندند که وجود تحریم‌های گسترده و بی‌‌سابقه اقتصادی پس از دوران جنگ نظامی و تنگ‌تر شدن هر روزه حلقه محاصره تحریم‌ها، خود گواهی بر این مدعا است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به رهبری آگاهانه و حکیمانه مقام معظم رهبری تصریح کرد: بحث اقتصاد مقاومتی و اجرای آن توسط تمام اقشار مردم ضامن غلبه بر تمام تحریم‌هاست و باید مردم و مسئولان با همراهی یکدیگر در راستای تحقق اهداف آن تلاش کنند.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی نظارت کامل و دقیق بر تمام بخش‌های اقتصادی کشور و تکیه بر تولید ملی و صادرات غیرنفتی را از جمله اهداف مسئولان کشور در این راستا دانست و ادامه داد: دولت و مسئولان نظام با استفاده از تمام توان و ظرفیت‌های کشور و برای ادامه روند پیشرفت‌ها و بر هم زدن توهم باطل دشمنان حرکت می‌کنند و سرمایه‌گذاری و توسعه بخش‌های اقتصادی دارای ظرفیت مانند کشاورزی و صنعت از جمله اولویت‌های تولید در کشور است.

وی گفت: مردم باید با پایین آوردن سطح توقعات و همراهی و همکاری خود، مسئولان را در عبور هر چه سریع‌تر از این بحران و رسیدن کشور به اهداف خود و توسعه و پیشرفت آن کمک کنند.

به گزارش فارس، نادر فریدونی نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در این بازدید ضمن پاسخ به برخی از پرسش‌های مردم از رسیدگی به امور این شهرستان در بخش‌های عمرانی و دنبال کردن مطالبات مردم این حوزه انتخابیه در مجلس خبر داد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول