اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه فردوس:

تفکر ناب اسلامی را در یادواره‌های شهدا جستجو کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس گفت: باید تفکر ناب اسلامی را در یادواره‌های شهدا جستجو کنیم.

تفکر ناب اسلامی را در یادواره‌های شهدا جستجو کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی غلامی صبح امروز در نخستین یادواره شهدای گمنام شهرستان فردوس که در دبیرستان نمونه حضرت فاطمه(س) برگزار شد، اظهار کرد: شهدا تجلی اعتقاد، تقوا و اخلاص هستند و تفکر ناب اسلامی در اخلاق و عمل آنان به ‌وضوح دیده می‌شود.

وی افزود: اگر تفکر ناب اسلامی را گم کرده‌اید باید آن را در یادواره‌های شهدا جستجو کنید چرا که شهدا در مسیر انبیای الهی و دفاع از ارزش‌های اسلامی گام برداشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس هدف انبیا و اولیای الهی را تربیت انسانها دانست و تصریح کرد: از دل زحمات و تلاش‌های انبیا انسان‌هایی همچون شهدا برخاسته‌اند.

غلامی با اشاره به آیات قرآن کریم از دانش‌آموزان خواست تا با حرکت در مسیر شهدا در برابر درخواست‌های دیگران، معاشرت‌ها، پیروی از پیامبر اکرم(ص) و در عبادات خود تقوا پیشه کنند.

 

* استقلال و امنیت کشور مرهون خون شهدا است

معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس نیز امنیت و استقلال کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت: باید با برگزاری یادواره‌های مختلف یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشت.

مصیب گلی افزود: شهدا گمنام نیستند و در واقع باید واژه گمنام را برای افرادی به کار برد که همواره به دنبال نام و نشان هستند.

وی تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند به کمال واقعی دست پیدا کنند در گمنامی به کمال می‌رسند.

اجرای کلیپ با موضوع شهدای گمنام، قرائت شعر و قرائت خاطره دانش‌آموزان از اردوی راهیان نور از برنامه‌های اجرایی در نخستین یادواره شهدای گمنام شهرستان فردوس بود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول