اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت با برترین بانوان رزمی‌کار جهان

بانوان قمی در جوجیتسو هنرهای رزمی جهان 3 مدال گرفتند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت بانوان قم در کسب سه مدال پیکارهای جوجیتسو فستیوال هنرهای رزمی جهان خبر داد.

بانوان قمی در جوجیتسو هنرهای رزمی جهان 3 مدال گرفتند

طاهره کاظمی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات جوجیتسو قهرمانی بانوان فستیوال هنرهای رزمی جهان در رده سنی بزرگسالان با شرکت بانوان رزمی‌کار از کشورهای مختلف در پنج وزن برگزار شد که در پایان این دوره از مسابقات سه بانوی قمی در سه وزن بین نفرات اول تا سوم این دوره قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بانوان رزمی‌کار شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌های فستیوال هنرهای رزمی جهان در اوزان 49، 55، 62، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت این بانوان رزمی‌کار قم بودند که توانستند سه نشان طلای این رقابت‌ها را از آن خود کنند و در واقع یکی از معدود تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها باشند که بیشترین نشان طلا را به خود اختصاص می‌دهد.

کاظمی اضافه کرد: در وزن منهای 49 کیلوگرم مسابقات جوجیتسو قهرمانی بانوان کشور ندا شهشهانی بانوی رزمی‌کار عضو تیم هیئت ورزش‌های رزمی قم در جدال پایانی برای کسب مقام قهرمانی با اقتدار ظاهر شد و به مدال خوشرنگ طلا دست یافت.

نایب هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در وزن منهای 62 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها پریسا حیدری بانوی قمی مدال‌آور از مسابقات قهرمانی ووینام جهان در سال 2011 از تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در فینال به پیروزی رسید و با کسب مقام قهرمانی خود در فستیوال هنرهای رزمی جهان دومین مدال طلای تیم قم را کسب کرد.

وی یادآور شد: در وزن منهای 70 کیلوگرم زهرا سلیمانی از تیم بانوان جوجیتسو قم با شایستگی جواز حضور در دیدار نهایی را به دست آورد اما با بدشانسی مغلوب حریفی از تایلند شد و بدین ترتیب به نشان نقره سومین فستیوال هنرهای رزمی جهان قناعت کرد.

کاظمی افزود: بانوان قمی در حالی موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره این رقابت‌ها شدند که سومین دوره فستیوال هنرهای رزمی جهان در سالن چند منظوره المپیک جزیره کیش با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، رؤسای چند سازمان جهانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول