اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نظارت بر تاکسیرانی همدان:

ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان با اشاره به آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی گفت: پس از شش ماه پیگیری مستمر سازمان تاکسیرانی بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی احیا شد.

ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی آغاز شد

محمدجواد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: پس از شش ماه پیگیری مستمر سازمان تاکسیرانی بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی احیا شد و همچنین رانندگان تاکسی به مدت هشت سال است که از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

وی افزود: در این میان تعدادی از رانندگان تاکسی اقدام به دریافت بیمه تأمین اجتماعی نکرده و این امر اجباری نبود اما در تلاش هستیم تا با اجباری شدن این امر ضرورت دارا بودن بیمه تأمین اجتماعی در میان رانندگان را افزایش دهیم تا همه از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان خاطرنشان کرد: از آن جا که پیگیری بیمه تکمیلی به تعاونی تاکسیرانی مربوط می‌شود، به دلیل مشکلات موجود در تعاونی طی شش ماه اخیر سازمان تاکسیرانی ثبت‌‌نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی را آغاز کرد.

وی بیان کرد: سازمان تاکسیرانی در قالب خدمات رفاهی بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی را پیگیری کرد و در نهایت با بیمه نوین عقد قراردادی منعقد شد تا تمام رانندگان تاکسی که دارای دفترچه بیمه تأمین اجتماعی هستند از بیمه تکمیلی نیز بهره‌مند شوند.

زارعی ادامه داد: بیمه تکمیلی تعهداتی مانند پرداخت هزینه‌های درمانی و بیمارستانی، جراحی، زایمان، سزارین، هزینه آمبولانس، ویزیت دارو، دندانپزشکی، چشم‌پزشکی و... را شامل می‌شود که در این راستا دو فرم برای رانندگان تاکسی با مبالغ 15 هزار و 300 تومان و 11 هزار و 550 تومان در نظر گرفته شده که پرداخت آن به ازای تمام افراد خانواده الزامی است و افراد متناسب با نوع انتخاب فرم و پرداخت هزینه مربوطه از خدمات درمانی لازم بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: طی شش ماه اخیر تاکنون 700 راننده تاکسی با میانگین خانوار 2 هزار نفر به منظور دریافت بیمه تکمیلی پیش ثبت‌‌نام کرده‌ و این روند طی 20 روز آینده نیز ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان اظهار کرد: متقاضیان دارای دفترچه بیمه تأمین اجتماعی تا 20 آبان ‌ماه فرصت دارند به منظور ثبت‌نام بیمه تکمیلی به تعاونی تاکسیرانی در خیابان اراک مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز شامل کپی شناسنامه، کارت ملی و دفترچه‌های بیمه خود و افراد تحت تکفلشان را تحویل داده و پس از تکمیل فرم مربوطه ثبت‌نام قطعی می‌شود.

وی با اشاره به اقساطی بودن هزینه پرداختی بیمه تکمیلی به ازای افراد خانواده عنوان کرد: رانندگان تاکسی می‌توانند با توجه به تعداد نفرات تحت تکفل خود از اقساط پرداختی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول